Balandžio 26 dieną garsiai nuskambėjo tikra muzikos šventė - „Ąžuolyno Eurovizija 2024“! Tai pirmą kartą gimnazijoje vykęs dainų ir šokio konkursas, kuriame dalyvavo 1-2 klasių mokiniai. Klasės paruošė burtų keliu ištrauktų Eurovizinių šalių pasirodymus, iš kurių kiekvienas žavėjo savo nuotaika, šokio išbaigtumu, stebino muzikalumu, atlikėjų įsijautimu bei spindėjo kūrybiškumu. 17.00 val atidarytas Raudonas kilimas kvietė renginio dalyvius ir žiūrovus įsiamžinti prie Eurovizinės fotosienelės. 17.30 val renginys prasidėjo nuotaikingu vedėjų muzikiniu pasirodymu bei buvusios „Ąžuolyno“ mokinės, dainininkės Monikos Liu video pasveikinimu. Visus dalyvių pasirodymus atsakingai vertino kompetentinga komisija, savo 12 balų skyrė dalyvaujančios klasės, taip pat skaitmeniniu būdu balsuoti turėjo galimybę visi „Ąžuolyno“ bendruomenės nariai. Suskaičiavus balsus „Ąžuolyno Eurovizijos 2024“ laimėtojais iškilmingai paskelbti 2F klasės mokiniai, atstovavę Nyderlandams pasirodymu pagal Duncan Laurence dainą "Loving You Is A Losing Game". Laimėtojai buvo apdovanoti statulėle ir renginio rėmėjo AKROPOLIS prizais. Džiaugiamės puikiai pavykusiu renginiu ir tikimės, jog Eurovizijos konkursas taps gražia gimnazijos tradicija.
Paskutinį kartą atnaujintas: 2024-05-06 12:55:59
Kristupas Linas Bernotas-Karazija, šiais metais (2022) baigęs Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, jau garsina gimnaziją visoje Lietuvoje. Jo kelis eilėraščius publikavo meno ir literatūros tinklalapis „Meno bangos“: https://www.menobangos.lt/kristupas-linas-bernotas-karazija-eilerasciai/.
Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas - geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.
Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę. Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.
Minint Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, Klaipėdos dramos teatre įvyko aštuonioliktas moksleivių meninio skaitymo ir dainuojamosios poezijos konkursas „Lietuviško žodžio šviesoje“, kuriame dalyvavo arti šimto moksleivių.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija - mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų - tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė - talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.
Nė vienas iš mūsų nėra visiškai apsaugotas nuo patyčių – jos gali tykoti bet kur: mokykloje, gatvėje, treniruotėse ar net internete. Tačiau apie jas dažnai vengiama kalbėti – vaikai bijo prisipažinti, kad yra skriaudžiami, nes baiminasi, jog situacija tik pablogės arba kad jų niekas nesupras. Kartais patyčių aukos jaučiasi beviltiškai, manydamos, kad negali nieko pakeisti.
Moksliniai tyrimai rodo, kad nuolatinis patyčių patyrimas gali sukelti rimtų sveikatos problemų: imuniteto susilpnėjimą, dažnus galvos ar pilvo skausmus, miego sutrikimus. Be to, patyčios glaudžiai susijusios su aukštu nerimo lygiu, depresija, menku savęs vertinimu, o kraštutiniais atvejais – net su suicidinėmis mintimis.
Kovo 5 dieną 1A klasės mokiniai, lydimi mokytojų Giedrės Guntarskytės Česnauskienės ir Raimondos Dargevičienės, turėjo nuostabią galimybę apsilankyti Klaipėdos universiteto STEAM centre. Ten ąžuolyniečiai dalyvavo net dviejose skirtingose edukacijose. Vienoje iš jų, moksleiviai susipažino su naftos ar kitų teršalų surinkimo metodais, praktiškai išbandė įvairių medžiagų (medžio drožlių, medvilnės, žolių ir kt.) laidumą vandeniui, gebėjimą sugerti teršalus. O kitoje, mėgino savo įgytas žinias apie universalųjį indikatorių bei pH reikšmę pritaikyti praktikoje. Jaunieji tyrėjai, naudodami laboratorinį pH matuoklį, matavo įvairiausių skysčių (kaip antai kavos ar sulos) vandenilio potencialą, o pagal tai suskirstė juos į rūgštinius, bazinius ar neutraliuosius tirpalus.