Navigacija

„Noriu Tave apkabinti...“
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 20, 2018
Gimnazija iš vidaus


















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el.p.: vmartysiene@gmail.com

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d.

PIRMADIENIS

 ANTRADIENIS

TREČIADIENIS 

 KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

Konsultacijos

 Kita veikla

 Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-17.00

8.00-12.00

12.30-15.30

8.00-12.00

12.30-15.00

 

PIETŪS: 12.00 iki 12.30 val.


______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Informacija viešinimui dėl mokinių nemokamo maitinimo

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-09-24 11:33:27

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

Gimnazijoje vyko viktorina „Mes Lietuvos vaikai“, skirta Vasario 16-ajai paminėti.

Viktorinoje dalyvavo I klasių komandos, o ją vedė istorijos mokytoja  R. Veličkaitė.

Mokiniai atsakinėjo į istorinius klausimus, nuotraukose atpažino iškilias istorines asmenybes. Keliaudami po Lietuvą gimnazistai ieškojo gamtinių geografinių vietovių bei objektų. Jie prisiminė mūsų tautos svarbias šventes ir jas įvardijo, taip pat turėjo rasti tautinio kostiumo pavadinimus bei detales.

Šiltai ir draugiškai rungtyniaudami mokiniai prisilietė prie Lietuvos istorijos, geografijos bei etninės kultūros klodų.

Juk Lietuva – tai mes patys!

2019-02-20 Autorius: Reda Veličkaitė
blog image

„Nebūkime abejingi savo tėvynei. Ji turėtų būti kiekvieno tautiečio širdyje ir sieloje. Jūs visi tėvynėje viską patyrėte pirmąsyk, todėl tėvynė mums neturėtų asociuotis tik su teritorija, kurioje gimėme, tai turėtų reikšti jausmą, kuris suartina visus tėvynės palikuonis.“ (K.Piekutė, 1b)

„Kreipiuosi aš į liaudį, lietuviškos žemės sūnus ir dukteris, mūsų Tėvynės atžalas, jau seniai nerimastingai žvalgausi į Lietuvos žmones su mirštančia lietuvio dvasia bei gęstančia pilietiškumo ugnimi jų akyse. Lietuviai, ar nesutepta jūsų sąžinė? Ar žodis „tėvynė“ suvirpina jūsų širdis? Ką galėtumėte dėl jos paaukoti, ar pagalvojote? Ar suvokiate, jog tėvynė – tai žemė, kurioje kadaise alsavo mūsų didingieji protėviai? Gerbkite savo tėvynę Lietuvą, nes čia ir tik čia visko pradžia bei  pabaiga. Atminkite, kad neturi teisės lietuviu vadintis tas, kas tėvynės išsižada ir savo širdin jos neįsileidžia. “ (E.Minčinauskaitė, 1b)

„Tėvynė – pareiga. Tėvynė – ir dovana, kurioje žmogus gali suprasti savo būties prasmę. (U.Žalondauskytė, 1b)

Skaityti toliau...

 

2019-02-20 Autorius: Rita Babraitienė

Medžių ošimas

 Kai išgirstu ošimą medžių,
Apsisuka juk man galva.
Aš mintyje tik išgirstu
Neramų šnabždesį į ausį iš kitų.

Šis lapų margumynas,
Spalvų paletė ši graži.
Kaip galima to nemylėti,
Neleidžia to mana širdis.

Šis brolių miškas, per šimtmečius užaugęs,
Ir šie manieji ąžuolai.
Tai viskas, kas kažkada man liko
Po tragiškai nukritusio dangaus.

Man tvenkias ašaros aky,
Užplūsta sielą skausmas.
Suprantant, kad neliko nieko
Toje nusususioj širdy.

Nėra tenai nei supratimo menko,
Nei dedikacinės kalbos.
Dabar yra tik vienas jausmas,
Kurį neapykanta aš vadinu.

O šimtmetį atgal kalbėjom,
Didžiavomės labai.
Bet, kai dangus virš Lietuvos paniuro,
Pasikeitėme atvirkščiai.

Gal kada nors sugrįšim
Prie mūsiškos būties tikros.
Gal kažkada suprasim,
Kad esam Lietuvos.

Skaityti toliau...

2019-02-18 Autorius: Kristupas Linas Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas