Navigacija

Mokytojų diena
Mokyklos gyvenimas Spalio 5, 2018
Gimnazija iš vidaus










Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018

















Svarbu
Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el.p.: vmartysiene@gmail.com

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d.

PIRMADIENIS

 ANTRADIENIS

TREČIADIENIS 

 KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

Konsultacijos

 Kita veikla

 Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-17.00

8.00-12.00

12.30-15.30

8.00-12.00

12.30-15.00

 

PIETŪS: 12.00 iki 12.30 val.


______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Informacija viešinimui dėl mokinių nemokamo maitinimo

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-09-24 11:33:27

Svarbu
Sveikatos dienai
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

Spalio 9 d. ąžuolyniečiai dalyvavo  Krašto apsaugos dienos renginyje Lietuvos didžiojo kunigaikščio Butigeidžio dragūnų batalione. Kariūnai pristatė karinių pajėgų struktūrą, parodė gyvenimo kareivinėse sąlygas, pademonstravo ginklus ir karinę techniką. Moksleiviams teko susirungti kliūčių ruože.  „Ąžuolyno sėjinukų“ komanda pasirodė puikiai. Po visų veiklų dalyvių laukė kareiviška košė.  >>>

2018-10-11 Autorius: Oksana Simaitienė
blog image

Spalio 5 dieną - tarptautinę Mokytojo dieną - šiemet paminėjome kitaip pasveikindami bei išreikšdami dėkingumą savo brangiems mokytojams.
Jau patį lietingo, tačiau džiugaus penktadienio rytą buvo galima pastebėti, kad aplinka mokykloje - tarsi atgijusi iš praėjusių amžių: keli mokiniai, lankantys teatro pamokas, fojė laukė mokytojų pasipuošę retro stiliaus suknelėmis ir kostiumais, be to, grojo iškilminga muzika.  Tad ateinantys į mokyklą mokytojai buvo pasitikti šių mokinių su saldžiais šventiniais pusryčiais - karšta kava bei pyragaičiais. Taip pat mokytojai mielai įsiamžino prie fotosienos, bendraudami skaitė įdomius faktus apie savo kolegas (prieš šventę kiekvienas turėjo atsakyti į klausimus apie savo asmenybę, vaikystės svajones, pomėgius). Po 3-ų  pamokų  mokytojai patys tapo moksleiviais - buvo kviečiami šokti, dainuoti ir sportuoti. Pagaliau po šių veiklų visi pedagogai susirinko aktų salėje prie stalų su vaišėmis - čia vyko teatralizuotas spektaklis. Vaidinimas buvo susijęs su šiuo metu mokytojams aktualia tema ,,MEDUS‘‘ (mokytojų etatinio darbo užmokesčio sistema). Įtaigus mokinių pasirodymas scenoje su perkeltinės prasmės motyvais ir interpretacijomis, humoro intarpais ir sujaudinančiais epizodais privertė mokytojus įsižiūrėti, linksmai nusijuokti, susimąstyti ir net nubraukti džiaugsmo ašarą. Išsinešdami mokinių ruoštas simbolines dovanas - rankų darbo gėlių vazonėlius - mokytojai renginį įvertino puikiai.
 Tikimės, kad Mokytojo diena suteikė mokytojams džiaugsmo, vidinio pakylėjimo jausmo ir privertė darkart įsitikinti, kad jų rūpestingas darbas, kantrybė ir sukurti šilti ryšiai su mokiniais mus moko, paskatina stengtis ir tikėti savimi. Ačiū kiekvienam mokytojui, kad esate ne tik žinių šaltinis, bet ir įkvepiantis pavyzdys, vertybių puoselėtojas.
Ačiū nepakartojamai organizatorei - režisierei ir teatro mokytojai Aivai Urbšienei už kruopščiai suplanuotą renginį bei originalias idėjas, kurias padėjo įgyvendinti teatrą lankantys mokiniai. Mums, jauniesiems aktoriams, geriausias jausmas buvo pamatyti laimingus mokytojus bei šiltas šypsenas jų veiduose.

Nuotraukos Kazio Žitkaus, 3c

2018-10-10 Autorius: Agnė Valaitytė, 3c
blog image

Šiemet mūsų gimnazijos bendruomenę papildė nauja biologijos mokytoja Ieva Šiaulienė. Manau, visiems būtų įdomu geriau pažinti mokytoją ne tik kaip pedagogę, bet ir kaip asmenybę, kokios nematome mokykloje, ir daugiau sužinoti apie jos kelią iki šio darbo mūsų gimnazijoje. Tad nusprendžiau pakalbinti naująją mokytoją, kuri maloniai sutiko atsakyti į keletą klausimų ir atskleisti įdomių faktų apie save.

Ar biologija buvo jūsų mėgstamiausias dalykas mokykloje?
Ne. Tikrai nebuvo mėgstamiausias dalykas - man labiausiai patiko fizika. Nes, manau, čia priklausė gal nuo to, koks mokytojas mokė, tai su biologija, reikia pripažinti, na, nepasisekė. (juokiasi)

 Apie kokią profesiją svajojote mokykloje?
Aš visą laiką žinojau, kad dirbsiu kokioje medicinos srityje: ar laboratorijoje, ar būsiu gydytoja, bet žinojau, kad būsiu būtent su medicina susijusi.

Kodėl nusprendėte pasukti biologijos mokslų keliu?
Man atrodė, kad kas gali būti įdomiau nei tai, kai tu žinai daug apie savo kūną, kaip jis veikia, bei gali paaiškinti, kodėl nutinka daug įdomių dalykų būtent su tavimi. Ir dėl to, kad tu žinai, yra labai smagu.

>>>

 

2018-10-04 Autorius: Agnė Valaitytė, 3c
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas