Rekomenduojame 2024-2025 m. m. I gimnazijos klasės mokiniams žinias plėsti, gilinti renkantis modulius.
Siūlomi moduliai:
Eil. Nr. |
Modulio pavadinimas |
Modulio paskirtis |
Klasė |
Mokytojo v., pavardė |
1. |
Išlyginamasis lietuvių kalbos modulis |
Modulio programa siekiama, kad mokiniai, turintys raštingumo spragų, ugdytųsi gebėjimus taisyklingai rašyti; mokėtų privalomosios rašybos ir skyrybos taisykles ir jas taikytų rašydami; ugdytųsi nuostatą taisyklingai vartoti kalbą, gerintų taisyklingos rašybos ir skyrybos gebėjimus. |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
L.Daujotė, |
2. |
Orientuojamasis biologijos modulis |
Biologijos mokslo žinios, turinys yra vienas iš dažniausiai ir sparčiausiai kintančių, lyginant su kitais klasikiniais mokslais. Modulio pamokose susipažinsime ne tik su pirmaisiais biologijos mokslų pasiekimais, bet ir kokios teorijos ir hipotezės biologijos moksle yra paneigtos. Griausime ir patvirtinsime mitus, kodėl jie tokie atsiranda. Susipažinsime su naujaisiais atradimais ir moksliniais pasiekimais. |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
G.Guntarskytė- Česnauskienė |
3. |
Orientuojamasis fizikos modulis |
Modulis skirtas mokiniams, siekiantiems išplėsti savo žinias fizikos ir informacinių technologijų srityse. Integruojant šiuos du mokslus, mokiniai turės galimybę gilintis į fizikos dėsnius ir reiškinius, naudodami šiuolaikines skaitmenines priemones ir simuliacijas. |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
I. Rimkutė-Šantarienė |
4. |
Orientuojamasis chemijos modulis „Chemija visiems“ |
Šis modulis skirtas tiems mokiniams, kurie nori gilinti chemijos žinias, Nori ruoštis ir dalyvauti chemijos konkursuose, konferencijose, olimpiadose. Planuoja laikyti brandos chemijos egzaminą, ruošiasi studijuoti su chemija susijusius dalykus. |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
R.Dargevičienė |
5. |
Orientuojamasis geografijos modulis „Išmanioji geografija“ |
Skatinti mokinius naudoti kartografinius kūrinius, interaktyvias priemones, ugdyti(s) gebėjimus analizuoti, lyginti, vertinti Lietuvos ir Europos gamtinius ypatumus, plėtoti domėjimąsi supančia gamtine aplinka. |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
S.Dimienė |
6. |
Anglų kalbos modulis |
Debatų modulis - tai puiki galimybė praplėsti akiratį, įgyti daugiau žinių įvairiausiomis temomis, vystyti kritinį mąstymą, oratorinius gebėjimus bei gebėjimą dirbti komandoje. Šiame modulyje mokiniai mokysis, kaip formuoti svarius argumentus, aiškiai juos pateikti ir įtikinti, kad jų pozicija yra teisinga. |
Skirta pirmos ir antros klasės mokiniams |
R.Mačiukaitienė |
7. |
Orientuojamasis istorijos modulis |
Modulio tikslas plėtoti mokinių bendrąjį kultūrinį išprusimą, nagrinėjant įvairių istorijos asmenybių gyvenimą, veiklą ir kūrybą |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
S.Bračkienė |
8. |
Orientuojamasis informacinių technologijų modulis |
Modulis skirtas mokiniams, norintiems išmokti programavimo C++ kalba pradmenų, apsispręsti dėl tolesnės IT dalyko mokymosi krypties |
Skirta pirmos klasės mokiniams |
A.Kazlauskienė |
Paskutinį kartą atnaujintas: 2024-09-10 12:15:46
Kristupas Linas Bernotas-Karazija, šiais metais (2022) baigęs Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, jau garsina gimnaziją visoje Lietuvoje. Jo kelis eilėraščius publikavo meno ir literatūros tinklalapis „Meno bangos“: https://www.menobangos.lt/kristupas-linas-bernotas-karazija-eilerasciai/.
Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas - geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.
Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę. Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.
Minint Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, Klaipėdos dramos teatre įvyko aštuonioliktas moksleivių meninio skaitymo ir dainuojamosios poezijos konkursas „Lietuviško žodžio šviesoje“, kuriame dalyvavo arti šimto moksleivių.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija - mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų - tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė - talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.
Nė vienas iš mūsų nėra visiškai apsaugotas nuo patyčių – jos gali tykoti bet kur: mokykloje, gatvėje, treniruotėse ar net internete. Tačiau apie jas dažnai vengiama kalbėti – vaikai bijo prisipažinti, kad yra skriaudžiami, nes baiminasi, jog situacija tik pablogės arba kad jų niekas nesupras. Kartais patyčių aukos jaučiasi beviltiškai, manydamos, kad negali nieko pakeisti.
Moksliniai tyrimai rodo, kad nuolatinis patyčių patyrimas gali sukelti rimtų sveikatos problemų: imuniteto susilpnėjimą, dažnus galvos ar pilvo skausmus, miego sutrikimus. Be to, patyčios glaudžiai susijusios su aukštu nerimo lygiu, depresija, menku savęs vertinimu, o kraštutiniais atvejais – net su suicidinėmis mintimis.
Kovo 5 dieną 1A klasės mokiniai, lydimi mokytojų Giedrės Guntarskytės Česnauskienės ir Raimondos Dargevičienės, turėjo nuostabią galimybę apsilankyti Klaipėdos universiteto STEAM centre. Ten ąžuolyniečiai dalyvavo net dviejose skirtingose edukacijose. Vienoje iš jų, moksleiviai susipažino su naftos ar kitų teršalų surinkimo metodais, praktiškai išbandė įvairių medžiagų (medžio drožlių, medvilnės, žolių ir kt.) laidumą vandeniui, gebėjimą sugerti teršalus. O kitoje, mėgino savo įgytas žinias apie universalųjį indikatorių bei pH reikšmę pritaikyti praktikoje. Jaunieji tyrėjai, naudodami laboratorinį pH matuoklį, matavo įvairiausių skysčių (kaip antai kavos ar sulos) vandenilio potencialą, o pagal tai suskirstė juos į rūgštinius, bazinius ar neutraliuosius tirpalus.