Karjera prasideda nuo savęs pažinimo. Norint pasiekti sėkmę, svarbu suprasti savo stipriąsias puses, aistras ir vertybes.
Karjeros specialisto veikla:
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultavimo laikas |
Pietų pertrauka
|
Pirmadienis |
8.00 – 17.00 |
8.00 – 9.00 14.00 – 15.00 |
12.15 – 12.45 |
Antradienis |
9.00 – 15.15 15.30 – 17.00 (nuotolinis darbas) |
13.00 – 15.00 |
12.15 – 12.45 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.00 |
8.00 – 9.00 13.00 – 16.00 |
12.00 – 13.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 15.15 15.30 - 17.00 (nuotolinis darbas) |
8.00 – 9.00 11.00 – 15.00 |
12.15 – 12.45 |
Penktadienis |
8.00 – 13.00 |
8.00 – 13.00 |
_______________ |
Naudingos nuorodos savęs pažinimui:
Naudingos nuorodos karjeros galimybių pažinimui:
https://mukis.lt/mokiniams/darbo-ir-profesiju-pasaulis/darbo-pasaulis
www.lamabpo.lt – informacija apie studijas Lietuvos profesinio, aukštesniojo ir aukštojo mokslo įstaigose bei priėmimo vykdymą
AIKOS – informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistema (profesinių, bakalauro ir magistro studijų Lietuvoje informacijos paieška, filtrai, palyginimai)
www.kurstoti.lt – Žurnalas apie profesinio, aukštesniojo ir aukštojo išsilavinimo įgijimą, aktualijos, testai
80000hours.org – You have 80 000 hours in your career. This makes it your best opportunity to have a positive impact on the world
Paskutinį kartą atnaujintas: 2025-01-09 10:17:25
Kristupas Linas Bernotas-Karazija, šiais metais (2022) baigęs Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, jau garsina gimnaziją visoje Lietuvoje. Jo kelis eilėraščius publikavo meno ir literatūros tinklalapis „Meno bangos“: https://www.menobangos.lt/kristupas-linas-bernotas-karazija-eilerasciai/.
Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas - geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.
Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę. Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.
Minint Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, Klaipėdos dramos teatre įvyko aštuonioliktas moksleivių meninio skaitymo ir dainuojamosios poezijos konkursas „Lietuviško žodžio šviesoje“, kuriame dalyvavo arti šimto moksleivių.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija - mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų - tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė - talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.
Nė vienas iš mūsų nėra visiškai apsaugotas nuo patyčių – jos gali tykoti bet kur: mokykloje, gatvėje, treniruotėse ar net internete. Tačiau apie jas dažnai vengiama kalbėti – vaikai bijo prisipažinti, kad yra skriaudžiami, nes baiminasi, jog situacija tik pablogės arba kad jų niekas nesupras. Kartais patyčių aukos jaučiasi beviltiškai, manydamos, kad negali nieko pakeisti.
Moksliniai tyrimai rodo, kad nuolatinis patyčių patyrimas gali sukelti rimtų sveikatos problemų: imuniteto susilpnėjimą, dažnus galvos ar pilvo skausmus, miego sutrikimus. Be to, patyčios glaudžiai susijusios su aukštu nerimo lygiu, depresija, menku savęs vertinimu, o kraštutiniais atvejais – net su suicidinėmis mintimis.
Kovo 5 dieną 1A klasės mokiniai, lydimi mokytojų Giedrės Guntarskytės Česnauskienės ir Raimondos Dargevičienės, turėjo nuostabią galimybę apsilankyti Klaipėdos universiteto STEAM centre. Ten ąžuolyniečiai dalyvavo net dviejose skirtingose edukacijose. Vienoje iš jų, moksleiviai susipažino su naftos ar kitų teršalų surinkimo metodais, praktiškai išbandė įvairių medžiagų (medžio drožlių, medvilnės, žolių ir kt.) laidumą vandeniui, gebėjimą sugerti teršalus. O kitoje, mėgino savo įgytas žinias apie universalųjį indikatorių bei pH reikšmę pritaikyti praktikoje. Jaunieji tyrėjai, naudodami laboratorinį pH matuoklį, matavo įvairiausių skysčių (kaip antai kavos ar sulos) vandenilio potencialą, o pagal tai suskirstė juos į rūgštinius, bazinius ar neutraliuosius tirpalus.