Stiprieji ir tobulinti mokyklos aspektai
Stiprieji mokyklos veiklos aspektai
Aiškiai suvokiami ir kryptingai įgyvendinami gimnazijos pažangos siekiai. 1.2.3, 5.1.1.
Veiklos planavimas įvairiais lygmenimis, siekiant uždavinių, priemonių ir rezultatų dermės. 2.1.2, 5.1.3.
Kryptingas gimnazijos įvaizdžio ir viešųjų ryšių sistemos kūrimas. 1.4.3.
Demokratiškas ir atsakingas vadovavimas gimnazijai. 5.3.
Aukšta daugumos pedagoginių darbuotojų kvalifikacija ir dalykinė kompetencija. 5.4.1.
Daugumos klasių mikroklimatas palankus mokymuisi. 1.1.6, 2.2.3.
Aukšta mokinių mokymosi motyvacija. 2.4.1.
Veiksminga pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba. 4.2.
Kryptinga pagalba mokiniams, planuojantiems karjerą. 4.4.
Gimnazijos bendruomenė didžiuojasi savo mokykla. 1.1.3.
Verta pasveikinti Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją už išskirtinius mokymosi pasiekimus. 3.2.
Tobulintini mokyklos veiklos aspektai
Inovatyvių, bendrąsias kompetencijas ugdančių metodų taikymas pamokose. 2.3.1.
Mokymosi uždavinio, orientuoto į pamatuojamus pasiekimus pamokoje, formulavimas ir įgyvendinimas. 2.2.1, 2.3.4.
Šiuolaikinių edukacinių erdvių, atitinkančių mokinių ugdymo (-si) poreikius, kūrimas. 5.5.3.
Pažangos ir pasiekimų vertinimo formų ir būdų įvairovė. 2.6.2.
Ugdymo turinio diferencijavimas ir individualizavimas pamokoje skirtingų gebėjimų mokiniams. 2.5.2.

.png)




