Navigacija

Konferencijos „Istoriniai gamtos mokslų vystymosi aspektai“ refleksija
Mokyklos gyvenimas Sausio 15, 2020
Gimnazija iš vidaus





Ispanija
Mokyklos gyvenimas Lapkričio 27, 2019


























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Mūsų mokinys
Maksim Solovjov, gimnaziją baigęs 2011 metais

Baigiau Glazgo universiteto programinės inžinerijos bakalaurą pirmos klasės diplomu, buvau apdovanotas kaip geriausias studentas. Studijų metu atlikau keturias programavimo praktikas.

Iš čia svarbiausias patarimas visiems (ne tik metų abiturientui) – praktikos yra būtina sėkmingo išsilavinimo dalis. Išmoksti siųsti aplikacijas, pereini per daugelį telefoninių ir asmeninių interviu, pasižiūri, kaip iš tiesų atrodo darbas. Jeigu planuoji būti akademikas, – turi vasarą padėti dėstytojams, dalyvaut tyrimuose, rašyti straipsnius, gerinti kursinę medžiagą. Jeigu planuoji į industriją eiti,  – turi vaikytis garsių vardų, kuriuos galėtum įsirašyti į CV. Paaukoji atostogas, bet pasikloji sėkmingą pagrindą tolesniam gyvenimui.

Dabar gyvenu Londone, dirbu programuotoju finansinės informacijos tiekėjui Bloomberg. Šiuo metu skaičiuoju, kiek pinigų bankai turi atsidėti juodai dienai. Tai priklauso nuo to, ko jie pripirko ar prisipardavinėjo. Kadangi  didžiausių bankų gera fantazija,  mums netrūksta darbo.

Universitete buvau istorinio fechtavimo instruktorius, ir man patiko mokyti, todėl dabar darbe stengiuosi kartais surengti vieną kitą savo paskaitą. Bet mano mėgstamiausias pasiekimas tas, kad sugebėjau įtikinti aplinkinius daryti tą patį. Dabar kas kelias savaites Bloombergas nuperka mums maisto ir per pietus kas nors dalijasi savo žiniomis. Tikrais lyderiais ne gimstama ir ne tampama – juos išrenka žmonės, jų įkvėpti. Kitas mano palinkėjimas – įkvėpti aplinkinius.

Gerų prisiminimų iš mokyklos turiu daug – ištisas gyvenimo periodas sukosi apie mokyklą ir jos žmones. Meilės, dramos, penktadieniai dar tada Mėmelyje praėjus šešeriems metams man tokie pat svarbūs kaip olimpiados, pamokos ir sudeginti pyragai (kartą per maisto technologijų pamoką vietoj sviestuoto popieriaus kažkokį paprastą panaudojau, gražiai degė). Bet tik išėjęs iš mokyklos suvokiau, kiek daug aš gavau iš Mokytojų. Nuo tada man teko pamatyti mokytojų darbą iš kitos barikadų pusės, ir kiek džiaugsmo jiems kartais sukelia, kai jie sugeba parašyti 4, kai nesitikėjo, kad žmogus bent 2 surinks. Kaip asmeniškai jie išgyvena savo moksleivių laimėjimus ir nesėkmes! Todėl, neišskirdamas nė vieno, noriu prisimint tą begalę atvejų, kai mokytojai man davė daugiau, nei priklausė.

Metų abiturientui palinkėčiau kuklumo. Man pačiam jo gyvenime labai trūksta. Kai esi protingiausias kambary, – pataikei ne į tą kambarį.

Talis (Thalos), tas, kur iš Talio teoremos, gyveno graikiškam žvejų kaime VI a. pr. Kr. Siekdamas žinių, jis išvyko į Egiptą, kuris tais laikais atrodė kaip amžina, tūkstantmetinė civilizacija. Sugrįžęs po dešimties metų, jis sukūrė pirmąją mums žinomą teoremą, padėdamas pagrindą visai graikiškai filosofijos tradicijai, o taigi – ir mūsų dabartiniam mokslui. Apie jį pradėjo sklist kalbos, ir negeri liežuviai pradėjo kartoti: „Jei jis toks protingas, tai kur jo pinigai?“ Vieną dieną Taliui tai atsibodo. Tais metais buvo sausra, bet, pasirodo, Viduržemio jūros regione orai nuspėjami. Todėl jis apskaičiavo, kokie orai bus kitąmet ir pamatė, kad bus didžiulis alyvų derlius. Jis pigiai supirko visus alyvų sodus aplink ir po metų, juos brangiai pardavęs, pagrūmojo piktiems liežuviams pirštu ir toliau tęsė savo mokslus. Kaip pasakytų odesitai – kad man taip gyventi.

Rask šių dienų talius ir apsupk save jais. Jie visada noriai dalinasi savo žiniomis.

 

Tai va tiek
Linkėjimai,
Maksim

Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-05-19 11:21:55

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

2019 m. lapkričio 28 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad viktorinos „Mokesčiai sugrįžta kiekvienam“ finale nugalėjo ir geriausiai šiemet mokesčius išmananti komanda tapo „Z karta“ iš Klaipėdos, „Ąžuolyno“ gimnazijos.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-28

16-metis Linas Kristupas Bernotas įsitikinęs - žmonės turi papasakoti labai įdomių istorijų, deja, ne visi jas pasakoja, nes neturi tam galimybių. Todėl jaunas ir perspektyvus vaikinas Klaipėdoje ėmė organizuoti seminarus ir už tai dienraščio „Vakarų ekspresas“ apdovanojimuose „Metų klaipėdietis“ buvo nominuotas „Jaunojo talento“ kategorijoje.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-13
Naujausi blogo įrašai
blog image

2020 m. sausio 15 dienos popietę į gimnaziją rinkosi Klaipėdos miesto mokytojai ir mokiniai, besidomintys gamtos mokslais. Konferencijoje „Istoriniai gamtos mokslų vystymosi aspektai“ svečias iš Klaipėdos universiteto prof. A. Šiaulys padėjo išnarplioti detektyvą, kur iš Baltijos jūros dingo midijos, paaiškino, kuo susijusi ekologija su kulinarija ir pateikė daug kitų su aplinkosauga susijusių faktų.

Po profesoriaus pranešimo savo žiniomis dalinosi ir mokiniai. Konferencijoje pranešimus skaitė 29 mokiniai iš 10 miesto gimnazijų. Buvo pateikta daug įdomios informacijos apie atradimus, išradimus gamtos mokslų  srityse, aptarta šių išradimų svarba. Iš kitos pusės mokiniai pažvelgė į šiluminius variklius, fermentacijos procesus, skiepus, cukrinį diabetą, muilą, gaiviuosius gėrimus ir kt. Papasakota apie mokslininkus, pakeitusius gamtos mokslų teorijas ir praktikas.

Tuo pat metu mokytojai dalyvavo mokymuose, kokią įtaką Kuršių marių biologinei įvairovei daro sutekantis sūrus ir gėlas vanduo. Atlikta simuliacija su sūriu ir gėlu vandeniu, nustatytas haloklinas, nubraižytas grafikas ir įvertintos paklaidos tikrai patobulino mokytojų kompetencijas įvairiose gamtamokslinio tyrimo srityse.

Organizatorių ausis pasiekę atgarsiai iš šios konferencijos paskatino juos apsispręsti apie tokių konferencijų būtinumą ir tęstinumą.

2020-01-24 Autorius: Gamtos mokslų mokytojų metodinė grupė
blog image

Sakoma, jog teatras prasideda nuo rūbinės. Šis posakis tikrai galioja  ir „Ąžuolyno“ gimnazijoje vykusiam Kalėdiniam padėkos vakarui „Kur gerumas supas...“ 
Elegantiški, frakais pasidabinę jaunuoliai, vakarinėmis suknelėmis pasipuošusios merginos sutiko tėvelius, buvusius ir esamus gimnazijos mokytojus, ne pedagoginius darbuotojus, mokinius, tėvų klubo narius, kvietė fotografuotis prie foto sienelės, kuri buvo pagaminta mokinių parlamento narių rankomis. Raudonas kilimas, gyvos muzikos garsai fojė nepaliko abejingų. Aktų salė virto prabangia balta pokylių sale, kur apgalvota kiekviena detalė, pradedant svečių sėdėjimo vietomis, baigiant teatro mokytojos Aivos Urbšienės ir jos kūrybiškų  mokinių kurtomis žvakidėmis ant staliukų. Ne vienas šventės dalyvis pasijautė tarytum įžymybių vakare.

Skaityti toliau...

2020-01-05 Autorius: Eglė Krapavickaitė, 2d
blog image

Šiandieninėje visuomenėje esame nuolat skatinami peržengti tą patikimą ir jaukią komforto zoną, kuri mums trukdo tobulėti ir pajusti jaudinančias gyvenimo akimirkas. Būtent tarptautinių mainų galimybė ir padeda jaunam žmogui įveikti vidinius ar išorėje egzistuojančius barjerus. Todėl dažnai yra pastebimas jaunimo tarptautinių mainų pasirinkimo tendencijos augimas. Šia galimybe pasinaudojo bei vienerius gimnazijos metus į viso gyvenimo neišdildomą potyrį iškeitė Klaipėdos „Ąžuolyno“ III gimnazijos mokinė Laura Oleksenko.

Skaityti toliau...

2020-01-05 Autorius: Lukrecija Giedraitytė, 4e 
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas