Navigacija

Vilties aitvaras
Apžvalgos Birželio 14, 2020
Gimnazija iš vidaus









Ispanija
Mokyklos gyvenimas Lapkričio 27, 2019


























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Mūsų mokinys
Gilbertas Umbražūnas

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Kaip jautiesi laimėjęs respublikinę fizikos olimpiadą ir patekęs į tarptautinės fizikos olimpiados atrankinę stovyklą?

 Jaučiuosi smagiai, nes šiemet teorinės užduotys buvo tikrai sunkesnės nei įprasta.

Kur studijuosi ir ką norėtum veikti po studijų?

Visai norėčiau studijuoti Kembridžo universitete (UK), gavau pasiūlymą, reikia keletą sąlygų, susijusių su mūsų brandos egzaminais, išpildyti.

Ko palinkėtum gimnazijai 50-ečio proga?

Na, mūsų gimnazijai palinkėčiau susigrąžinti tokį lygį, koks buvo prieš dešimt ir mažiau metų (kalbu apie chemijos, matematikos olimpiadų, teatro pasiekimus). Taip pat palinkėčiau per ateinančius 50 metų įdiegti IB (Taptautinio bakalaureato) klases. Vakarų Lietuvoje tikrai būtumėm pirmieji. O šiaip kryptis teisinga.

Kalbino K.Butkevičiūtė,4e

 

Laimėjimai

2013-2014 m. m.

Respublikinė chemijos olimpiada - Pagyrimo raštas.
Respublikinė fizikos olimpiada-  III vieta.
Respublikinė gamtos mokslų olimpiada – III vieta

2014-2015 m. m.

Tarptautinė EUSO 2015 (komandinė) – I vieta.
Respublikinė chemijos olimpiada – I vieta.
Respublikinė fizikos olimpiada -  II vieta.
Respublikinė matematikos olimpiada – Pagyrimo raštas.
Respublikinė geografijos olimpiada – II vieta.
Respublikinis Č.Kudabos geografijos konkursas – I vieta (trečią kartą, kiti du kartai – 7-oje ir 8-oje klasėse).
Respublikinio televizijos konkurso „Tūkstantmečio vaikas“ laimėtojas (trečią kartą, kiti du kartai 6-oje ir 7-oje klasėse).

2015-2016 m. m.

Konstitucijos egzaminas – I vieta.
Respublikinė chemijos olimpiada - Pagyrimo raštas.
Respublikinė fizikos olimpiada-  I vieta.
Respublikinė matematikos olimpiada – III vieta.

2016-2017 m. m.

Tarptautinė fizikos olimpiada IPhO 2016 – III vieta.
Tarptautinė matematikos olimpiada MEMO – Pagyrimo raštas.
Respublikinė chemijos olimpiada - Pagyrimo raštas.
Respublikinė fizikos olimpiada -  I vieta.
Respublikinė matematikos olimpiada –III vieta.

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-05-06 13:24:35

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Nuotolinėje Vidurio Europos matematikos olimpiadoje (MEMO 2020) Lietuvos atstovai iškovojo vieną sidabro medalį ir du pagyrimo raštus. Sidabro medalį pelnė Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos ir Klaipėdos moksleivių saviraiškos centro mokinys Dovydas Vadišius (mokytoja Vilija Šileikienė).

Publikuota Dienraštis „Lietuvos rytas“ 2020-09-07

Sėkmingiausiai brandos egzaminus išlaikiusiems klaipėdiečiams abiturientams – išskirtinė dovana. Jiems bus surengtas mero priėmimas – padėka ant miestą reprezentuojančio laivo „Brabander“ denio.

Publikuota Dienraštis „Klaipėda“ 2020-08-22
Naujausi blogo įrašai
blog image

Šie mokslo metai tikrai buvo kitokie. Niekas net negalėjo pagalvoti kaip viskas gali greitai pasikeisti. Atsibundi vieną rytą, o tavo gyvenimas jau kitoks.
Visai kaip ir 1941 birželio 14 dieną...
Užbaigti mokslo metus ir pasitikti vasarą pirmokai nusprendė minint Gedulo ir vilties dieną. Paskutinę klasės valandėlę susitikome prie jūros. Prisiminėme mūsų šalies istoriją, domėjomės bei pasidalinome vieni su kitais Lietuvos gyventojų trėmimo istorijomis iš artimiausios aplinkos.
Viską vainikavome pilietine iniciatyva „Vilties aitvaras“. Aitvaras — tai vilties simbolis, kad viskas bus gerai svarbu tik turėti ryžto ir svajonę tai įgyvendinti.
Todėl mūsų aitvaras sudarytas iš gyvų žmonių, kurie žino, prisimena ir svajoja.

2020-06-15 Autorius: Lina Viltrakienė, I klasių vadovė
blog image

Koks platus šio žmogaus pasaulis, tiek daug joje telpa spalvų. Gera žinoti, kad šiandien mes turime tokių nuostabių jaunų žmonių, nepaliaujamai ieškančių ir atrandančių naujus dalykus, siekiančių išbandyti viską, ką gali pasiūlyti gyvenimas.  Ji su savo bendraklasiais visada stengėsi, kad mūsų kartu praleistas laikas būtų kuo įvairesnis.  Šarlota – žmogus, negalintis gyventi nė minutės be veiklos,  ji nepailstanti organizatorė, kupina įvairiausių idėjų, minčių ir jomis mokanti uždegti kitus. Kas, jeigu ne Šarlota, įtrauks į veiklą savo klasės draugus ir kitus gimnazijos mokinius?  Ji buvusi mokinių parlamento narė. Kaip žmogus, Šarlota labai šilta ir komunikabili, niekada neatsisakys pabendrauti su tais, kurie šalia jos, – bendraamžiais, mokytojais... Ji pastebės šalia esančio asmens nuotaiką ir ras tinkamą žodį padrąsinti, užjausti.

Skaityti toliau...

 

2020-06-01 Autorius: Klasės vadovė Rima Miknevičienė
blog image

„Skrendant lėktuvu į Ispaniją jau norėjosi verkti, nes prisiminiau, kad reikės grįžti.“ (Gabija Joknytė, trečiokė)

„Man ir grįžus tebesinori kalbėti ispaniškai.“ (Povilas Carev, pirmokas)

 2020 m. vasario 13–21 d. grupelė „Ąžuolyno“ gimnazijos ispanų kalbos besimokančių moksleivių su lydinčiomis mokytojomis ir keliomis Klaipėdos universiteto ispanų kalbos kursantėmis nukeliavo į pačius Europos pietus – į Kadiso miestą (Cádiz, Ispanija) Atlanto pakrantėje. Kelionei buvo parengta intensyvi mokomoji ir kultūrinė programa. Moksleiviai dalyvavo specialiai šiai grupei suorganizuotuose ispanų kalbos kursuose „Taller de inmersión en la lengua española y su cultura“ (iš viso 8 valandos). Kursai vyko Kadiso universiteto Šiuolaikinių kalbų mokymo centre (CSLM, Centro Superior de Lenguas Modernas); dėstytoja Macarena Gómez Cabrales į mokomąją programą sumaniai įtraukė visus, kad ir skirtingą ispanų kalbos lygį turinčius kursų dalyvius ir liko labai patenkinta pasiektais rezultatais. Centro darbuotojai pakomentavo, kad mūsų moksleiviai pagal savo amžių jiems pasirodė itin motyvuoti, brandūs!

Tęsinys...

2020-03-12 Autorius: Jūratė Derukaitė
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai