Navigacija

Šokio sūkury
Mokyklos gyvenimas Gegužės 10, 2019
Gimnazija iš vidaus























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Blogas
Pirmokų žvilgsnis į „Ąžuolyną“

Šį rugsėjį į „Ąžuolyno“ gimnaziją įžengė 143 pirmokai. Jie buvo padalinti į penkias klases. Pradžioje atsargiai ieškojo kabinetų, stengėsi palikti gerą pirmą įspūdį mokytojams, nešiojo uniformas, siekė surasti  naujų draugų, taip po truputį jie įsiliejo į mokyklos bendruomenę. Dabar jau jie prisitaikė ir suprato, kaip veikia mokyklos administracija, mokiniai ir mokytojai. Kas toleruojama, o kas neatleistina. Kada dėvėti uniformą, kada ne. Sužinojo, kad mokytojai ne tokie jau ir baisūs kaip „legendose“ apie „Ąžuolyną“. Mokytojai supranta ir padeda, stengiasi išmokyti kiek įmanoma daugiau. Nepaisant to, kad mes visi mokomės toje pačioje mokykloje, mes visi skirtingi, kiekvienas toks, koks turi būti.

Visų klasių pirmokai davė interviu ir išsakė savo nuomonę. Klausimai buvo tokie:

  • Kokia jūsų klasė? Kaip jūs joje jaučiatės?
  • Ar kyla nostalgija praėjusiai mokyklai ar buvusiems mokytojams?
  • Kokie mokomieji dalykai ,,Ąžuolyne" jums šiuo metu sunkiausiai sekasi?
  • Kaip vertinate tą faktą, kad visas 5-ias pirmas klases kuruoja vienas žmogus? Kas patinka/nepatinka?
  • Ar einate pas korepetitorių?

Atsakymai...

 

 

1.  1a klasė „super“ labai, jaučiuos klasėje labai gerai.  Klasė- geriausia, kas man nutiko  ,,Ąžuolyne “

2. Dažnai kyla nostalgija dėl žmogiškesnių mokytojų ir buvusios klasės.

3. Matematika man visiška tragedija.

4. Kuratorė nei patinka, nei nepatinka. Kartais atsibosta per stiprus požiūris į n raides, bet šiaip tai viskas „čiki”.

5. Einu pas biologijos korepetitorių, ieškau matematikos ir istorijos korepetitorių.

  1. 1b klasėje jaučiuosi puikiai.
  2. Retkarčiais kyla, tačiau esu laiminga „Ąžuolyne“ .
  3. Sunkiausiai sekasi chemija ir matematika.
  4. Kuratorė puikiai dirba, gerai atlieka savo darbą. Esu ja patenkinta.
  5. Einu tik į konsultacijas mokykloje.

 

  1. 1c klasė labai draugiška, iš pradžių galvojau, kad nesutarsim, bet viskas labai gerai, labai gera atmosfera klasėje.
  2. Nostalgija nekyla. „Ąžuolyno“ gimnazija labai gera mokykla, visi draugiški, mokytojai supratingi.
  3. Šiuo metu sunkiausiai sekasi matematika, istorija ir informacinės technologijos.
  4. Fakto, kad vienas žmogus kuruoja 5-ias klases, nevertinu teigiamai, nes vienas prižiūrintis asmuo, mano nuomone, nesugeba susitvarkyti su visomis klasėmis. Pasitvirtino spėjimas, kad  yra viena klasė, į kurią kreipiama daugiausiai dėmesio, ir tai nesąžininga kitų klasių atžvilgiu.
  5. Taip, einu pas anglų kalbos ir matematikos korepetitorius.

 

  1. 1d klasė draugiška, tiesa, susiskaldžiusi grupelėmis, bet tai bendravimui netrukdo.
  2. Žinoma, kad kyla nostalgija buvusiai mokyklai, su buvusiais klasės draugais žengiau pirmuosius savo žingsnius mokslo srityje, taigi manau, kad tai natūralus jausmas.
  3. Šiuo metu sunkiausiai sekasi chemija ir istorija.
  4. Kuratorė - labai šiltas ir darbštus žmogus. Visai neseniai maniau, kad penkių klasių kuravimas per sudėtinga užduotis vienam žmogui, tačiau ji puikiai su šia užduotimi susitvarko.
  5. Taip, einu, bet ne todėl, kad mokytojai nesugeba paaiškinti dalyko, bet kad ištaisyčiau savo spragas ir/ar pagilinčiau žinias toje srityje ir jausčiausi labiau užtikrintas.

 

  1. Savo 1E klasėje jaučiuosi puikiai.
  2. Taip, nostalgija kyla, neretai su draugais prisimename senąją mokyklą, mokytojus.
  3. Sunkiausia-matematika.
  4. Kuratorė-labai iniciatyvus žmogus, tačiau yra didžiulis minusas, jog yra viena kuratorė visoms 5 klasėms, dėl to yra rizika kai kurioms klasėms likti nuošalyje, pvz.: kelionėse, konkursuose, kursuose, parodose.
  5. Pas korepetitorius šiuo metu neinu.

Šie interviu rezultatai puikiai aptaria mokyklą ir jos bendruomenę: mokinių trūkumus, skirtingų klasių požiūrį į tai, kad vienas žmogus kuruoja 5-ias klases, kokie dalykai mokiniams sekasi sunkiausiai, kaip jie jaučiasi dabar, praėjus trims mėnesiams po jų pirmo žingsnio šioje mokykloje.

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-11-30 14:58:29

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

Gegužės 24 d., saulėtą penktadienio rytą, po eisenos mieste „Ąžuolyno abiturientai mokykloje žengė pro gyvąją sieną, kartu su mokytojais rinkosi aktų salėje. Čia visų laukė kiek neįprasta Paskutinio skambučio šventė. Pirmoji šventės dalis prasidėjo teatro studijos mokinių spektakliu. Jis metaforiškai perteikė abiturientų rūpesčius,  kasdienybę, mokytojų aktualijas, mokyklą, artėjančių egzaminų nelaukimą (atsiprašau, tai yra nesulaukimą!), NEC atstovų viešnagių siaubą bei viliojančią pagundą nesimokyti.

Scena pavirto panteonu su sargybiniais, kur darbavosi sodininkės ir dievai (pavyzdžiui, Saulės dievas Žu), apsilankė net pati NEC deivė, be to, aktoriai „pasiskolino kai kurių tikrųjų 12-tokų vardus. Visi dirbo, augino sodinukus, savo derlių, kai kas vadovavo ir laukė Skambučio garbinimo šventės, tačiau kai dingo knygos, galiausiai - ir pats skambutis... kilo ne tik sąmyšis (juk atvažiuos NEC deivė!), bet ir džiaugsmo banga: pagaliau linksmybės, atostogos! Galiausiai po ginčų paaiškėjo, jog skambutis niekur nedingo... Sodininkės užaugino sodinukus, nors ir buvo išmestos knygos... Galiausiai varpeliai nutūpė kiekvieno abituriento rankose. Antroje šventės dalyje buvo paskelbtas Metų abiturientas 2019, kurį rinko gimnazijos bendruomenė. Paaiškėjo, kad šį titulą gavo Gabija Gudžiūnaitė. Šventė baigėsi sveikinimo ir padėkos žodžiais, baigiančiųjų mokyklą testamento pristatymu ir šokiais.

Skaityti toliau...

Agnė Valaitytė, 3c

2019-06-13 Autorius: Agnė Valaitytė, 3c

Gegužės 9 d., ketvirtadienį, gimnaziją nuspalvino madų šou MADAM-2019, kuris mūsų mokykloje pirmą kartą įvyko lygiai prieš metus. Klaipėdos E. Balsio gimnazijos mokiniai ir mokytojai sutiko stilingai paminėti Europos dieną bendradarbiaudami su mumis ir pristatydami originalius drabužius.

Jaunieji dizaineriai pristatė unikalias rūbų kolekcijas, kurias kūrė įkvėpti istorijos, mitologijos, asmeninės patirties, draugų ar garsių prekės ženklų, naudodami įvairias medžiagas bei siuvimo technikas. N. Salytė parengė kolekciją „Europa žydi“, U. Kudrevciava - „RIGHT/WRONG“, A. Bistrubytė - „Samarana“, E. Lelytė - „Deganti liepsna“, G. Bartkutė - „Celestial“, S. Vainoraitė ir G. Vidutytė-Pua Hoku“, S. Ūkanytė pristatė kolekciją „Meshkinai“, I. Koverga - „Plunksna“, G. Dilytė -„Sirenos“, taip pat pamatėme A. Andriuškaitės kurtus rūbus, G. Razmaitės „Homo Sovieticus“ ir „Ąžuolyno“ 9-10 kl. bei 11-12 kl. moksleivių jungtines kolekcijas „Komfortiškas pavasaris“, „Pavasario metamorfozės“. Modeliams makiažus profesionaliai atliko KVK, SVMF grožio terapijos studentės D. Zerinaitė, D. Staponaitė, G. Janušauskaitė, E. Diringytė, A. Žebelytė ir A. Venckutė. Dizainerius, modelius madų šou ruošė lekt. Loreta Žulpienė, lekt. Mercedes Šulcaitė–Vasiljeva, mokytojos Sigita Baroti, Eglė Dučinskienė, Nomeda Pamparienė. Muzikiniais intarpais pasirūpino E. Balsio bei„ Ąžuolyno“‘ gimnazijų muzikantai.

Dėkojame E. Balsio menų gimnazijai už malonų bendradarbiavimą ir stulbinantį renginį, kuris „“Ąžuolyne įvyko mūsų gimnazistės Martynos Žulpaitės (3c kl.) iniciatyva. Tikiu, visus žiūrovus maloniai nustebino itin kūrybiški sprendimai jaunųjų dizainerių drabužių kolekcijose, o įspūdžiai po šio madų šou dar ilgai išliks atmintyje ir žadins pačių žiūrovų kūrybines galias. Linkime kūrėjams įkvėpimo ir tikimės tolimesnio bendradarbiavimo kitais metais.

Agnė Valaitytė, 3c

2019-06-13 Autorius: Agnė Valaitytė, 3c
blog image

Ką daro dirigentas? Kokia lazdelė jo rankoje? Šie ir dar daugiau klausimų kilo mūsų gimnazijos pirmokams, tad, susibūrę į komandą, gegužės 30-ąją dieną, jie nuskubėjo į Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Klaipėdos fakultetą susitikti su Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vyr. dirigentu, LMTA dėstytoju, docentu Tomu Ambrozaičiu. Pokalbio metu mokiniai išgirdo glaustą orkestro ir dirigavimo istoriją. Po įdomaus monologo sekė galybė mokinių bei mokytojų klausimų. Moksleiviai domėjosi, kaip T. Ambrozaitis nusprendė pasirinkti šį kelią, koks buvo jo pirmasis diriguotas kūrinys:
- „Lietuva, brangi“, - garsiai išrėžė muzikas.
- Ką patartumėte jaunam žmogui, besirenkančiam savo gyvenimo kelią? - paklausė kažkas, sėdintis gale.
- Turbūt kantrybės, - atsakė dirigentas, - tik tai gali padėti šiuolaikiniam žmogui. Jūs, jaunimas, esate įpratę viską gauti čia ir dabar. Baigiau mokyklą – tuojau pat universitetas, baigiau universitetą – iškart darbas  su 5000 eurų atlyginimu, susiradau darbą – vila prie jūros, tačiau tiesa kiek kitokia, - niekas neateina be pastangų. Visko gauni tiek, kiek davei. Tikriausiai to ir palinkėčiau.

Pirmokai su pašnekovu rado bendrą kalbą. Galybę kartų iš dėstytojo pusės nuskambėjo pagyros publikai, o audringos ovacijos bei lozungai susitikimo pabaigoje įrodė, jog susižavėjimas yra abipusis. Kaip padėkos gestas oratoriui buvo įteiktos gėlės bei saldainiai – atsigauti po repeticijos.

2019-06-13 Autorius:
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas