Navigacija

„Noriu Tave apkabinti...“
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 20, 2018
Gimnazija iš vidaus


















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Blogas
news image
Projektas „Pažink valstybę“

Šiais mokslo metais mūsų gimnazija buvo atrinkta dalyvauti pilietinio ugdymo projekte „Pažink valstybę“. Pagrindinis jo tikslas yra paskatinti mokyklų bendruomenę imtis pilietinės atsakomybės ir bendradarbiaujant su valstybės institucijomis spręsti aktualias visuomenei problemas. Projekto metu yra siekiama stiprinti mokinių politinį raštingumą, skatinti mokinių pilietinį aktyvumą.

Projektas yra skirstomas į tris etapus: pirmo etapo metu išskiriama konkreti problema ir bandoma ieškoti sprendimo būdų mokyklos viduje; antro etapo metu problemos sprendimų ieškoma bendradarbiaujant su tam tikra vietos vadžios institucija; trečio etapo metu vykdomi pažintiniai mokinių ir mokytojų vizitai į valstybės institucijas Vilniuje.
Skaityti toliau>>>

 

Mūsų istorijos mokytoja, Audronė Nemickienė grįžusi iš įvadinio seminaro šią žiną paskleidė mokiniams ir pakvietė burtis į komandą. Į kvietimą atsiliepė net 28 I-III klasių mokiniai.

Jau pirmame komandos susitikime buvo aptarti projekto tikslai, uždaviniai ir visa vykdymo eiga. Komanda diskutuodama iškėlė daug visuomenei aktualių problemų, gana ilgai ginčijosi, kurią visgi problemą pasirinkti ir kaip tiksliau ją suformuluoti. Be to,  buvo nutarta, kad vykdymo procesas būtų efektyvesnis, projekto darbus  paskirstyti: vieni ruošė internetinę apklausą, kiti ėmėsi fotografo darbo, dar kiti atliko kitokią veiklą. Kadangi be teorijos žinių sunku imtis kažkokių veiksmų, kitame komandos susirinkime II d  gimnazijos klasės mokinys  Eimantas Lapukas komandai trumpai pristatė visas Klaipėdos miesto teisėsaugos institucijas, trumpai supažindino su kiekviena iš jų ir padėjo pritaikyti žinias, formuluojant konkrečią problemą. Visų komandos narių pritarimu buvo iškelta problema:  „Graffiti ≠ vandalizmas?“  Dauguma žino, kad šiais laikais graffiti gali būti išreiškiamas kaip meno kūrinys arba kaip necenzūrinė leksika. Mūsų mieste nėra tinkamos legalios vietos, kaip pavyzdžiui Vilniuje, kur būtų galima graffiti meno kūrėjams realizuoti save. Be to, ne visi žmonės graffiti traktuoja kaip meną. Tenka girdėti kaip žmonės piktinasi ir nepritaria tokiai saviraiškai. Todėl kyla klausimas, ar graffiti meno sritis, o gal visgi – vandalizmas? Kadangi problema jau buvo iškelta, nuspręsta atlikti tarp mokinių apklausą ir pasidomėti, kiek daug jie žino apie grafitti ir jo daromą žalą. Rezultatai parodė, kad mūsų gimnazijos mokiniai ne tik žino apie šią meno sritį, bet ir supranta, kokia opi problema tai yra mūsų mieste, bei kaip svarbu yra rasti jai išeitį.

                      Tolesnė mūsų užduotis – aplankyti dar kelias vietos valdžios institucijas, kurios padėtų dar labiau susipažinti su nagrinėjama grafitti problema, bei bendromis jėgomis pabandyti pateikti spendimo išeitį. Belieka tik palinkėti komandai didžiausios sėkmės tolesnėse projekto veiklose!

(Nuotraukoje E. Lapukas (2d) pristato apie teisėsaugą Klaipėdoje.)

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-11-14 10:12:35

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

Gimnazijoje vyko viktorina „Mes Lietuvos vaikai“, skirta Vasario 16-ajai paminėti.

Viktorinoje dalyvavo I klasių komandos, o ją vedė istorijos mokytoja  R. Veličkaitė.

Mokiniai atsakinėjo į istorinius klausimus, nuotraukose atpažino iškilias istorines asmenybes. Keliaudami po Lietuvą gimnazistai ieškojo gamtinių geografinių vietovių bei objektų. Jie prisiminė mūsų tautos svarbias šventes ir jas įvardijo, taip pat turėjo rasti tautinio kostiumo pavadinimus bei detales.

Šiltai ir draugiškai rungtyniaudami mokiniai prisilietė prie Lietuvos istorijos, geografijos bei etninės kultūros klodų.

Juk Lietuva – tai mes patys!

2019-02-20 Autorius: Reda Veličkaitė
blog image

„Nebūkime abejingi savo tėvynei. Ji turėtų būti kiekvieno tautiečio širdyje ir sieloje. Jūs visi tėvynėje viską patyrėte pirmąsyk, todėl tėvynė mums neturėtų asociuotis tik su teritorija, kurioje gimėme, tai turėtų reikšti jausmą, kuris suartina visus tėvynės palikuonis.“ (K.Piekutė, 1b)

„Kreipiuosi aš į liaudį, lietuviškos žemės sūnus ir dukteris, mūsų Tėvynės atžalas, jau seniai nerimastingai žvalgausi į Lietuvos žmones su mirštančia lietuvio dvasia bei gęstančia pilietiškumo ugnimi jų akyse. Lietuviai, ar nesutepta jūsų sąžinė? Ar žodis „tėvynė“ suvirpina jūsų širdis? Ką galėtumėte dėl jos paaukoti, ar pagalvojote? Ar suvokiate, jog tėvynė – tai žemė, kurioje kadaise alsavo mūsų didingieji protėviai? Gerbkite savo tėvynę Lietuvą, nes čia ir tik čia visko pradžia bei  pabaiga. Atminkite, kad neturi teisės lietuviu vadintis tas, kas tėvynės išsižada ir savo širdin jos neįsileidžia. “ (E.Minčinauskaitė, 1b)

„Tėvynė – pareiga. Tėvynė – ir dovana, kurioje žmogus gali suprasti savo būties prasmę. (U.Žalondauskytė, 1b)

Skaityti toliau...

 

2019-02-20 Autorius: Rita Babraitienė

Medžių ošimas

 Kai išgirstu ošimą medžių,
Apsisuka juk man galva.
Aš mintyje tik išgirstu
Neramų šnabždesį į ausį iš kitų.

Šis lapų margumynas,
Spalvų paletė ši graži.
Kaip galima to nemylėti,
Neleidžia to mana širdis.

Šis brolių miškas, per šimtmečius užaugęs,
Ir šie manieji ąžuolai.
Tai viskas, kas kažkada man liko
Po tragiškai nukritusio dangaus.

Man tvenkias ašaros aky,
Užplūsta sielą skausmas.
Suprantant, kad neliko nieko
Toje nusususioj širdy.

Nėra tenai nei supratimo menko,
Nei dedikacinės kalbos.
Dabar yra tik vienas jausmas,
Kurį neapykanta aš vadinu.

O šimtmetį atgal kalbėjom,
Didžiavomės labai.
Bet, kai dangus virš Lietuvos paniuro,
Pasikeitėme atvirkščiai.

Gal kada nors sugrįšim
Prie mūsiškos būties tikros.
Gal kažkada suprasim,
Kad esam Lietuvos.

Skaityti toliau...

2019-02-18 Autorius: Kristupas Linas Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas