Navigacija

Pirmokų vakaro linksmybės
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 1 d., 2018
Gimnazija iš vidaus















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Blogas
news image
Projektas „Pažink valstybę“

Šiais mokslo metais mūsų gimnazija buvo atrinkta dalyvauti pilietinio ugdymo projekte „Pažink valstybę“. Pagrindinis jo tikslas yra paskatinti mokyklų bendruomenę imtis pilietinės atsakomybės ir bendradarbiaujant su valstybės institucijomis spręsti aktualias visuomenei problemas. Projekto metu yra siekiama stiprinti mokinių politinį raštingumą, skatinti mokinių pilietinį aktyvumą.

Projektas yra skirstomas į tris etapus: pirmo etapo metu išskiriama konkreti problema ir bandoma ieškoti sprendimo būdų mokyklos viduje; antro etapo metu problemos sprendimų ieškoma bendradarbiaujant su tam tikra vietos vadžios institucija; trečio etapo metu vykdomi pažintiniai mokinių ir mokytojų vizitai į valstybės institucijas Vilniuje.
Skaityti toliau>>>

 

Mūsų istorijos mokytoja, Audronė Nemickienė grįžusi iš įvadinio seminaro šią žiną paskleidė mokiniams ir pakvietė burtis į komandą. Į kvietimą atsiliepė net 28 I-III klasių mokiniai.

Jau pirmame komandos susitikime buvo aptarti projekto tikslai, uždaviniai ir visa vykdymo eiga. Komanda diskutuodama iškėlė daug visuomenei aktualių problemų, gana ilgai ginčijosi, kurią visgi problemą pasirinkti ir kaip tiksliau ją suformuluoti. Be to,  buvo nutarta, kad vykdymo procesas būtų efektyvesnis, projekto darbus  paskirstyti: vieni ruošė internetinę apklausą, kiti ėmėsi fotografo darbo, dar kiti atliko kitokią veiklą. Kadangi be teorijos žinių sunku imtis kažkokių veiksmų, kitame komandos susirinkime II d  gimnazijos klasės mokinys  Eimantas Lapukas komandai trumpai pristatė visas Klaipėdos miesto teisėsaugos institucijas, trumpai supažindino su kiekviena iš jų ir padėjo pritaikyti žinias, formuluojant konkrečią problemą. Visų komandos narių pritarimu buvo iškelta problema:  „Graffiti ≠ vandalizmas?“  Dauguma žino, kad šiais laikais graffiti gali būti išreiškiamas kaip meno kūrinys arba kaip necenzūrinė leksika. Mūsų mieste nėra tinkamos legalios vietos, kaip pavyzdžiui Vilniuje, kur būtų galima graffiti meno kūrėjams realizuoti save. Be to, ne visi žmonės graffiti traktuoja kaip meną. Tenka girdėti kaip žmonės piktinasi ir nepritaria tokiai saviraiškai. Todėl kyla klausimas, ar graffiti meno sritis, o gal visgi – vandalizmas? Kadangi problema jau buvo iškelta, nuspręsta atlikti tarp mokinių apklausą ir pasidomėti, kiek daug jie žino apie grafitti ir jo daromą žalą. Rezultatai parodė, kad mūsų gimnazijos mokiniai ne tik žino apie šią meno sritį, bet ir supranta, kokia opi problema tai yra mūsų mieste, bei kaip svarbu yra rasti jai išeitį.

                      Tolesnė mūsų užduotis – aplankyti dar kelias vietos valdžios institucijas, kurios padėtų dar labiau susipažinti su nagrinėjama grafitti problema, bei bendromis jėgomis pabandyti pateikti spendimo išeitį. Belieka tik palinkėti komandai didžiausios sėkmės tolesnėse projekto veiklose!

(Nuotraukoje E. Lapukas (2d) pristato apie teisėsaugą Klaipėdoje.)

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-11-14 10:12:35

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

 Senasis Dienorašti...                                                                                                   Spalio 13

   Paklausiu: kas aš?

   Tikriausiai atsakytum: pamiršau.

   Bjaurybė! Ne… Aš pati neprisimenu savęs. Tu – nekaltas. Žinoma. Jau skolinuosi tą žodį? Netikrą ir beformį. Dabar dažnai girdžiu: ,,Dėl to niekas nekaltas.”

    Žinai, čia – aštru. Kvapas. Braižo kvėpavimą. Nebesuprasi – jis tik vaistų ar visur įsismelkęs. Adata, įsmigusi į ranką. Balta spalva – net ji aštri!.. O spengianti tyla… Drasko ausis. Ją kartais išveja už durų. Lankytojai. Ir šiandien buvo. Nes aš – ėjau. Bet - melas! Tik slinkau. Su virpančia gyvybe.

   Nežinojau, kur eiti. Pasukti. Tada pamačiau spalvas. Ten – langas. Už jo – medžiai. Ir suklupau. Nes kas aš? Kas esu, kad būčiau verta atsigerti drėgnų lapų kvapo? Klausytis vėjo? Bent pro įkalinusio lango plyšį.

   Niekas. Jei pamiršta, aš – Niekas. Neverta vaikščioti. Sizifo darbas. Tabletės, skysčiai tegul naikina ne skausmą, o mane. Arba abu. Daugiau aš neisiu. Nereikalingos niekam spalvos.

 

Balta pavirs juoda,

Kai naktis uždengs

Mano siluetą…

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: Agnė Valaitytė (3c),
blog image

 Visi norime išmokti kalbų, kad nuvykę  į užsienį galėtume susikalbėti su vietiniais gyventojais ar bent suprasti, ką jie sako. Todėl paėmiau interviu iš mūsų ispanų kalbos mokytojos Jūratės Derukaitės.

 Kada susidomėjote ispanų kalba?

 Kai studijavau universitete. Studijavau Lietuvių filologiją Vilniaus universitete, nes tais laikais dar nebuvo tokios specialybės, kaip ispanų kalba. Kai įstojau i lituanistiką, bestudijuodama ir susidomėjau. Man visada gyvenime labai patiko kalbos. Kai išmokau skaityti ir rasdavau nepažįstamų žodžių , visur stengdavausi juos perskaityti. O kodėl pasirinkau  būtent ispanų, ne kitą kalbą, tai kad tais laikais buvo labai populiari italų kalba. Buvo suklestėjusi  italų muzika ir dainos, bet aš nenorėjau. Galvojau, kad  geriau pasidomėsiu kalba, kuri buvo labai panaši, ir pataikiau.

 Kuo jums yra išskirtinė ispanų kalba?

Tuo, kad yra 2-a pasaulyje kalba, kuria daugiausia žmonės kalba. Jeigu neskaičiuosime kinų kalbos, kur yra labai daug gyventojų, po anglų kalbos tai yra antra vartojama kalba pasaulyje.

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: D.Adomaitytė, 1d
blog image

Penktadienį, gruodžio  pirmąją dieną, mokyklos pirmokai skubėjo į jiems organizuotą šventę – pirmokų susipažinimo vakarą aktų salėje. Prieš mėnesį kiekviena klasė išsitraukė pavadinimą pasakos, kurią turėjo paversti modernia ir ją suvaidinti. Ilgai repetavę ir sunkiai gludinę savo idėjas, čia jie suskubo jas pademonstruoti. Tačiau verta paminėti, jog šis pasirodymų vakaras neliko be komisijos, kurią sudarė biologijos mokytoja Ieva Šiaulienė ir jos dukrytės, socialinė pedagogė Vaiva Martyšienė bei ugdymo karjerai specialistė Aušra Butkuvienė.

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: Kristupas Linas Bernotas,1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas