Navigacija

Pirmokų krikštynos
Mokyklos gyvenimas Spalio 11, 2019
Gimnazija iš vidaus

























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Blogas
news image
Tiriamųjų, kūrybinių darbų konferencija

Birželio 5 d. jau penktą kartą gimnazijoje buvo organizuota tiriamųjų, kūrybinių darbų konferencija. Mokiniai, pasirinkę savo ar mokytojų pasiūlytas temas visą pusmetį gilinosi į įvairias mokslo šakas, rinko, kaupė, sistemino, apibendrino informaciją, konsultavosi  su mokytoju ir kūrė darbą. Atlikdami darbus mokiniai įsivertino savo polinkius ir gabumus, tobulino dalykines  ir bendrąsias kompetencijas. Pirmiausia  darbus gimnazistai pristatė metodinėse grupėse, kartu su vertinimo komisija atrinko geriausius darbus į gimnazijos baigiamąją konferenciją. Maloniai nustebino Dominykos (3c) ir Viltės (3c) pristatyta rūbų ir aksesuarų kolekcija, Austėjos (1d) giminės istorija, Deimantės (1d) ir Antano Eimanto (1d) senelių  gimtinių apžvalga. Ugnė (1a) ir Augustė (1a) papasakojo, kokie „Viešieji užrašai Klaipėdoje“ jas jaudina, o Raidas (3b) atlikęs tyrimą pasidalino mintimis „Apie lietuvių kalbos skurdinimo problemas, kaip kalbą reikia išsaugoti“. Visi susidomėję klausėsi jaunųjų programuotojų, kurie pristatė sukurtas programėles „Kaip sutaupyti popierių“ (Liudas ir Ignas iš 1b kl.), „Mano dienotvarkė“ (Gintarė B. iš 3e kl.), žaidimą „Sidekick“ (Gabrielė ir Greta iš 3d kl.), o Benediktas ir Martynas iš 1b klasės pasidalino patirtimi apie mobiliojo  telefono  programėlės  apie  „Neptūno“ krepšinio  klubą  kūrimą. Ieva (1c) papasakojo, kaip kūrė grafiką kompiuteriniam žaidimui. Olivija (1e)  ir Eglė (3e) patarė, kada geriau sėti – per jaunatį ar delčią – ir ko reikia, kad pupelės gerai augtų. Elija ir Otilija iš 1c klasės priminė, koks svarbus vanduo mūsų gyvenimui, o Kotryna ir Teng Le Xin, nagrinėdamos muzikos reikšmę (poveikį) mūsų gyvenimui, atliko net muzikinį kūrinį.  Labai daug sužinojo Benas (1e), nagrinėdamas matematikos simbolių istorijas. Jis savo atradimais mielai pasidalijo su konferencijos dalyviais. Renginio metu buvo pristatyti net 25 darbai. Klausytojai rinko labiausiai patikusį pranešimą.

Daugiausiai klausytojų simpatijų pelnė:

 

Daugiausiai klausytojų simpatijų pelnė:

Rūbų kolekcija

Dominyka Rubytė (IIIc), Viltė Piežaitė (IIIc). Darbo vadovė Nomeda Pamparienė

Grafikos kūrimas kompiuteriniam žaidimui

Ieva Andrejevaitė (Ic). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė

Matematikos simbolių istorija

Benas Dirmontas (Ie). Darbo vadovė  Asta Antanavičienė

Mobiliojo  telefono  programėlės  apie  „Neptūno“  krepšinio  klubą  kūrimas

Benediktas  Žemaitis (Ib),  Martynas  Stonkus ( Ib). Darbo vadovė Vaidilutė   Žukauskienė

Mano giminės istorija

Austėja Mecelytė (1d).  Darbo vadovė Audronė Nemickienė

Kaip  sutaupyti  popieriaus?

Liudas  Kasperavičiusir Ignas  Vaičiulėnas (Ib).  Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė

Pievinės varlės helmintų įvairovė Klaipėdos mieste

Kotryna Paulauskaitė (Ic). Darbo vadovas  Simas Jankauskas.

Mobili  programėlė „Mano  dienotvarkė“

Gintarė  Balsytė (IIIe). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė

Pupelės augimas ir vystymasis

Olivija Pociūtė (Ie). Darbo vadovas  Simas Jankauskas

Vanduo mūsų gyvenime

Otilija Bardauskaitė (Ic), Elija Kemeklytė (Ic). Darbo vadovė Nomeda Pamparienė

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-06-20 20:22:45

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (AVMI) informuoja, jog įvykusio viktorinos „Mokesčiai sugrįžta kiekvienam“ II etapo nugalėtoja tapo Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazistų komanda „Z karta“.

Ji atstovaus Klaipėdos regionui viktorinos finale, kuris vyks Vilniuje lapkričio 27 d. ir kuriame susirungs penkios stipriausios visų Lietuvos regionų — Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių — komandos.

Publikuota Atvira Klaipėda 2019-10-25

Gimnazistės Agnės Valaitytės eilėraščiai spaudoje.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-09-22
Naujausi blogo įrašai

Pradedame mėnesinį „Nauji veidai“ interviu ciklą, kuriame bus kalbinami 2019 m.m. prie Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos bendruomenės gretų prisijungę įvairiausių sričių mokytojai. Interviu tikslas - geriau pažinti vieni kitus ir atidžiau pažvelgti į mokytojų karjeros raidą, jų požiūrį į gyvenimą bei, žinoma, į mūsų gimnaziją. Maloniai kviečiame visus skaitytojus  sekti naujienas ir iš arčiau susipažinti su „Ąžuolyno“ gimazijos gyvenimu! 

Pirmoji pašnekovė - anglų kalbos mokytoja Reda Mačiukaitienė. 

Papasakokite, kokia Jūsų pedagoginio darbo pradžia?

1991 metais baigiau Vilniaus pedagoginį institutą, anglų kalbos ir pedagogikos kursą ir buvau paskirta „atidirbti“ į Klaipėdos 7 vidurinę mokyklą (dabar Simono Dacho progimnazija). Po poros metų tuometinis Klaipėdos Kristijono Donelaičio vidurinės mokyklos direktorius pakvietė ateiti dirbti į jo vadovaujamą mokyklą, kur išdirbau iki 2019 m. Darbo pradžia nebuvo sunki, patiko mokytojauti nuo pat pirmos darbo dienos, bet to ir reikėjo tikėtis, nes nuo vaikystės norėjau būti mokytoja.

 

 

2019-11-06 Autorius: Lukrecija Giedraitytė, 4e
blog image

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje spalio 11d. vyko pirmokų krikštynos. Nuoširdžiai dėkojame antrų klasių mokiniams už puikų „Krikštynų“ organizavimą, puikų renginį, laiką, kupiną įspūdžių, bei už šiltą priėmimą į „Ąžuolyno“ bendruomenę. Krikštynos praėjo sklandžiai ir smagiai. Kiekviena klasė turėjo prisistatyti - sukurti filmuką „Farai“, „TV pagalba“, „Klausimėlis“, „Kitas“ ar vaidinimą „Ekstrasensų mūšis“. Tarp klasių prisistatymų buvo įterptos kelios smagios užduotėlės, tokios kaip „Tele Loto“, „Pagauk kampą“ ar kuratorių viktorina. Renginio aplinka buvo sukurta labai jauki, lyg būtume namuose. Kėdės buvo pakeistos pagalvėmis į bendrus klasių ratelius, o jų viduryje buvo paruošti užkandžiai. Kitais metais būsimi antrokai turės nemenkai pasistengti, nes šių metų  antrokai tikrai iškėlė aukštą kartelę. 

 

 

 

2019-10-22 Autorius: Augusta Evaltaitė,1e ir Amanda Kruminš, 1e

Rugsėjo 1-ąją į „Ąžuolyną“ įžengė apie 150 naujų mokinių. Iš pradžių nedrąsūs jauniausieji gimnazistai, klaidžioję jiems naujos ir dar nepažįstamos mokyklos koridoriuose, atrodo, dabar vis labiau jaučiasi mūsų bendruomenės dalimi. O kokie pačių pirmokų įspūdžiai ir pastebėjimai?

  1. Kodėl pasirinkai būtent „Ąžuolyno“ gimnaziją?
  2. Kaip jautiesi naujoje bendruomenėje? Kokie pirmieji įspūdžiai?
  3. Ar lankai čia kokį nors mokykloje siūlomą būrelį arba popamokines veiklas?
  4. Kas labiausiai patinka gimnazijoje?
  5. Gal jau turi pasiūlymų, ką būtų galima pakeisti „Ąžuolyne“?
  6. Jei dabar atsuktum laiką atgal ir vėl rinktumeisi mokyklą, ar eitum į kitą gimnaziją?
  7. Kaip sekasi ruoštis pirmokų vakarui?

 

 

2019-10-22 Autorius: Pirmokus apklausė Agnė Valaitytė, 4c
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas