Navigacija

Karjeros diena
Mokyklos gyvenimas Kovo 1, 2019
Gimnazija iš vidaus




















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Blogas
news image
Literatūros pamoka „Gyvenimas po klevo altorių šešėliais“

Š.m. balandžio 11-ą dieną IV klasių mokiniai per lietuvių kalbos pamoką žiūrėjo „Aušros“ teatro spektaklį „Gyvenimas po klevo altorių šešėliais“. Kaip teigia spektaklio režisierė E.Milinienė, „tai subalansuotos trukmės literatūrinis – teatrinis koliažas, žaismingai supinantis ir supainiojantis stand-up‘o bei viešojo kalbėjimo žanrus, teksto bei konteksto plotmes, ironizuojantis lietuviškojo identiteto „atsivėrimus“. Žiūrovai spektaklio metu  ir smagiai juokėsi, ir pasitikrino savo mokyklines žinias, ir turbūt susimąstė, ką jaunam žmogui reiškia gimtoji literatūra, kokias prasmes ji atveria.

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-04-11 15:53:14

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

Gyvenimo sūkurys

 Aš nebijau pasižiūrėti į save,
Pasižiūrėti į pridėtąjį man veidą.
Nebijau savęs aš pamatyt
Išklerusiame veidrody senam.

Bet kartais sutrinku juk aš
Nuo šypsenos, man primestos,
Išsigąstu nuo laiko, gero, seno,
Likimo skirto Dievo pasekmėj.

Ir kaip atsikratyti, nežinau,
Nerimastingai šalto būdo.
Ką man sakyt, nesuvokiu,
Ką man daryt, nenumanau.

Betgi turi būti kelias,
Kuris nuves mane tolyn,
Pavirsdamas manu, jis su laiku
Atves mane, kur būti aš turiu.

O tada jau viskas nuo manęs priklauso,
Kaip sugalvosiu, taip ir bus!
Kai pavydėsiu sau aš pats balsu,
Žinosiu, jog aš neklystu.

Ir tada jau pabaiga,
Pelenų tai vėtros metas.
Vėjai, be manęs, juk niekur nepaklys,
Gyvenimo tai sūkurys.

Kiti eilėraščiai...

 

2019-03-19 Autorius: Kristupas Linas Bernotas, 1d
blog image

Kūryba mūsų gyvenime yra itin svarbi. Ja mes atskleidžiame savo mintis, troškimus ir emocijas. Aišku,  reikia atrasti tam laiko bei įkvėpimo. Taigi paėmiau interviu iš vieno mokinio, kuris nebijo išreikšti savo kūrybos žodžiais ir puikiai atranda laiko viskam. Tas mokinys -  Kristupas Linas Bernotas.

  1. Kas Tave įkvepia kurti?

 Potyriai, išgyvenimai, jausmai, visas gyvenimas… Juk žmogus kaip kempinė, iš pradžių viską į save sugeria, bet ateina metas, kai vis dėlto turi išsilieti… Vieni pyksta, rėkia, nervinasi, o kiti tai išreiškia per kūrybos meną…

  1. Be kūrybos ir mokyklos, ką dar veiki? Kaip spėji viską laiku atlikti?

Dirbu Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre, Meno rinkodaros tarnyboje… Mano manymu, svarbiausia gyvenime kiekvieną dieną, valandą susidėlioti prioritetus taip, kad spėtum nuveikti viską, ką planavai. Be mokyklos, darbo, kūrybos, mėgstu mokytis kalbų, šiuo metu mokausi hebrajų kalbos, tikiuosi, išmoksiu. :) Taip pat dievinu keliavimą…

Skaityti toliau...

 

2019-03-19 Autorius: Dina Antanaitytė, 1d
blog image

Šiemet prie Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos mokytojų kolektyvo prisijungė nauja geografijos mokytoja Solvita Dimienė. Kadangi tai naujas ir mažai pažįstamas žmogus visai mokyklos bendruomenei, nusprendžiau pasikalbėti su šia mokytoja ir paimti iš jos interviu.

- Esate geografijos mokytoja, kodėl pasirinkote šį mokslą ir mokytojos profesiją?
- Mokytoja tapau būdama labai jauna, iš karto po studijų. Pirmus dvejus metus pakeičiau savo sesę, kol ji augino dukrytę, tada susilaukė sūnelio… Man mokytojos profesija patiko, todėl nusprendžiau tęsti šį kupiną įspūdžių ir iššūkių darbą. Mokytojo darbas pamažu tapo gyvenimo būdu… (juokiasi).

- Kodėl pasirinkote studijas Klaipėdoje? Gal yra pranašumų nei studijuojant sostinėje?
- Esu gimusi ir augusi Klaipėdoje, prie jūros, todėl pasirodė labai artima Hidrologijos ir okeanografijos studijų programa Klaipėdos universitete. Labai džiaugiuosi studijomis, buvo daug įspūdžių, praktika jūroje, prie jūros… Susiradau draugių, su kuriomis artimai bendraujame šeimomis iki šiol, nes gyvename Klaipėdoje. Tai yra didelis privalumas (juokiasi). Net neįsivaizduoju, kaip būtų pasikeitęs mano gyvenimas studijuojant sostinėje, bet net nesvarstau, ar ką nors keisčiau, nes niekas gyvenime nevyksta be reikalo.

Skaityti toliau...

 

 

2019-03-07 Autorius: Mokytoją kalbino Kristupas Linas Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas