Navigacija

Vilties aitvaras
Apžvalgos Birželio 14, 2020
Gimnazija iš vidaus









Ispanija
Mokyklos gyvenimas Lapkričio 27, 2019


























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Blogas
news image
Metų abiturientas 2020!

Koks platus šio žmogaus pasaulis, tiek daug joje telpa spalvų. Gera žinoti, kad šiandien mes turime tokių nuostabių jaunų žmonių, nepaliaujamai ieškančių ir atrandančių naujus dalykus, siekiančių išbandyti viską, ką gali pasiūlyti gyvenimas.  Ji su savo bendraklasiais visada stengėsi, kad mūsų kartu praleistas laikas būtų kuo įvairesnis.  Šarlota – žmogus, negalintis gyventi nė minutės be veiklos,  ji nepailstanti organizatorė, kupina įvairiausių idėjų, minčių ir jomis mokanti uždegti kitus. Kas, jeigu ne Šarlota, įtrauks į veiklą savo klasės draugus ir kitus gimnazijos mokinius?  Ji buvusi mokinių parlamento narė. Kaip žmogus, Šarlota labai šilta ir komunikabili, niekada neatsisakys pabendrauti su tais, kurie šalia jos, – bendraamžiais, mokytojais... Ji pastebės šalia esančio asmens nuotaiką ir ras tinkamą žodį padrąsinti, užjausti.

Skaityti toliau...

 

Kiek kartų matėme Šarlotą scenoje gimnazijos renginių metu – ji nuostabiai dainuoja, kuria muziką, veda renginius, vaidina...  Puiki skaitovė – įvairiausių skaitovų ir muzikinių konkursų nugalėtoja. Jeigu ji turi galimybę šokti – ji visada šoks su ugnele. Ji neatsisakys pasportuoti, ar suorganizuoti sportinį renginį. O jeigu mokytojas pakvies pėsčiomis nužygiuoti 50 kilometrų – argi ji galėtų atsisakyti išbandyti savo jėgas!  Šarlota gali viską, jai puikiai sekasi mokslai, ji sugebės iš savęs pareikalauti, bet pareikalaus ir iš kitų, jeigu kažkam kas nors nepavyks, ji padės išspręsti problemas.

Šarlotos vardo reikšmė labai gerai atspindi jos asmenį – laisvas žmogus, asmenybė. Dar pridurčiau: kūrybingas,  talentingas, nepaprastai jautrus, gražus, visuomeniškas ir savo asmenybės grožiu dosniai besidalijantis su kitais žmogus (mokytoja Sigita). 

Iš kitų moksleivių išsiskiria dėmesingumu, kultūringumu, ypatingu noru išmokti ir pažinti. Dėl savo užgrūdintos valios, kryptingo tikslo siekimo Šarlota turi pelnytą autoritetą tarp savo draugų ir yra pavyzdys jaunesniems mokiniams (mokytoja Sonata).

Šarlotai nedėsčiau, bet žinojau, kas ji tokia: aktyvi, drąsi, talentinga mergina! Merginoms sunkiau prasimušti šiame gyvenime, bet tikiu, kad Šarlotai pavyks viskas, ko tik imsis savo gyvenime, ji nepasitenkins likti kieno nors šešėlyje (mokytoja Ingrida).

 Didžiausias Šarlotos pasiekimas – 2019 metų geriausio „Lietuvos moksleivio“ titulas. Kad laimėtų šį titulą, turėjo įveikti nelengvą kelio atkarpą, bet tokie iššūkiai uždegė Šarlotą naujiems siekiams.  Nuoširdžiai linkime jai tiesių kelių į savo tikslus, jos svajonių išsipildymo.

Teksto autorė klasės vadovė Rima Miknevičienė

Skaitykite ir pačios Šarlotos žodžius:

„Iš tiesų pabaiga atlėkė žaibišku greičiu. Tokios baigties, žinoma, niekas nesitikėjo. Paskutinieji mokslo metų mėnesiai buvo sudėtingi, tačiau jie įrodė, kokia ypatinga esame bendruomenė, kaip kartu sugebame priimti iššūkius ir juos įveikti. Vienos durys dvyliktokams netrukus užsivers, bet iš tikrųjų mes niekur nedingsime: gyvensime prisiminimuose ar užfiksuotose akimirkose, o kartais netikėtai užsuksim ir entuziastingai dalinsimės naujais įspūdžiais. Mokinių vardu norėčiau padėkoti visa atidavusiems mokytojams ir administracijos darbuotojams už šią nelengvą, bet neužmirštamą kelionę „Ąžuolyno” gimnazijoje. Už šventes, renginius, už konkursus, darbą, aukotą laiką ir galimybes. Mūsų tarpe atradote daug mokinių „perliukų”, kaip sako lietuvių liaudies patarlė, pradėk nuo mažo darbo – padarysi didelį, tad linkiu sukurti dar daug daug didelių perlų iš mažų dulkelių. Na o jaunesniuosius įpareigojame saugoti tai, ką kartu sukūrėm. Nepamirškite, jog esate mokiniai iš didžiosios Ą.  Likite sveiki.“

                                                                                                                          

Paskutinį kartą atnaujintas: 2020-06-01 20:57:27

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Nuotolinėje Vidurio Europos matematikos olimpiadoje (MEMO 2020) Lietuvos atstovai iškovojo vieną sidabro medalį ir du pagyrimo raštus. Sidabro medalį pelnė Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos ir Klaipėdos moksleivių saviraiškos centro mokinys Dovydas Vadišius (mokytoja Vilija Šileikienė).

Publikuota Dienraštis „Lietuvos rytas“ 2020-09-07

Sėkmingiausiai brandos egzaminus išlaikiusiems klaipėdiečiams abiturientams – išskirtinė dovana. Jiems bus surengtas mero priėmimas – padėka ant miestą reprezentuojančio laivo „Brabander“ denio.

Publikuota Dienraštis „Klaipėda“ 2020-08-22
Naujausi blogo įrašai
blog image

Šie mokslo metai tikrai buvo kitokie. Niekas net negalėjo pagalvoti kaip viskas gali greitai pasikeisti. Atsibundi vieną rytą, o tavo gyvenimas jau kitoks.
Visai kaip ir 1941 birželio 14 dieną...
Užbaigti mokslo metus ir pasitikti vasarą pirmokai nusprendė minint Gedulo ir vilties dieną. Paskutinę klasės valandėlę susitikome prie jūros. Prisiminėme mūsų šalies istoriją, domėjomės bei pasidalinome vieni su kitais Lietuvos gyventojų trėmimo istorijomis iš artimiausios aplinkos.
Viską vainikavome pilietine iniciatyva „Vilties aitvaras“. Aitvaras — tai vilties simbolis, kad viskas bus gerai svarbu tik turėti ryžto ir svajonę tai įgyvendinti.
Todėl mūsų aitvaras sudarytas iš gyvų žmonių, kurie žino, prisimena ir svajoja.

2020-06-15 Autorius: Lina Viltrakienė, I klasių vadovė
blog image

Koks platus šio žmogaus pasaulis, tiek daug joje telpa spalvų. Gera žinoti, kad šiandien mes turime tokių nuostabių jaunų žmonių, nepaliaujamai ieškančių ir atrandančių naujus dalykus, siekiančių išbandyti viską, ką gali pasiūlyti gyvenimas.  Ji su savo bendraklasiais visada stengėsi, kad mūsų kartu praleistas laikas būtų kuo įvairesnis.  Šarlota – žmogus, negalintis gyventi nė minutės be veiklos,  ji nepailstanti organizatorė, kupina įvairiausių idėjų, minčių ir jomis mokanti uždegti kitus. Kas, jeigu ne Šarlota, įtrauks į veiklą savo klasės draugus ir kitus gimnazijos mokinius?  Ji buvusi mokinių parlamento narė. Kaip žmogus, Šarlota labai šilta ir komunikabili, niekada neatsisakys pabendrauti su tais, kurie šalia jos, – bendraamžiais, mokytojais... Ji pastebės šalia esančio asmens nuotaiką ir ras tinkamą žodį padrąsinti, užjausti.

Skaityti toliau...

 

2020-06-01 Autorius: Klasės vadovė Rima Miknevičienė
blog image

„Skrendant lėktuvu į Ispaniją jau norėjosi verkti, nes prisiminiau, kad reikės grįžti.“ (Gabija Joknytė, trečiokė)

„Man ir grįžus tebesinori kalbėti ispaniškai.“ (Povilas Carev, pirmokas)

 2020 m. vasario 13–21 d. grupelė „Ąžuolyno“ gimnazijos ispanų kalbos besimokančių moksleivių su lydinčiomis mokytojomis ir keliomis Klaipėdos universiteto ispanų kalbos kursantėmis nukeliavo į pačius Europos pietus – į Kadiso miestą (Cádiz, Ispanija) Atlanto pakrantėje. Kelionei buvo parengta intensyvi mokomoji ir kultūrinė programa. Moksleiviai dalyvavo specialiai šiai grupei suorganizuotuose ispanų kalbos kursuose „Taller de inmersión en la lengua española y su cultura“ (iš viso 8 valandos). Kursai vyko Kadiso universiteto Šiuolaikinių kalbų mokymo centre (CSLM, Centro Superior de Lenguas Modernas); dėstytoja Macarena Gómez Cabrales į mokomąją programą sumaniai įtraukė visus, kad ir skirtingą ispanų kalbos lygį turinčius kursų dalyvius ir liko labai patenkinta pasiektais rezultatais. Centro darbuotojai pakomentavo, kad mūsų moksleiviai pagal savo amžių jiems pasirodė itin motyvuoti, brandūs!

Tęsinys...

2020-03-12 Autorius: Jūratė Derukaitė
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai