Navigacija

Tolerancijos diena
Mokyklos gyvenimas Lapkričio 16, 2019
Gimnazija iš vidaus


























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Blogas
Nauji veidai: susipažinkime su pirmokais

Rugsėjo 1-ąją į „Ąžuolyną“ įžengė apie 150 naujų mokinių. Iš pradžių nedrąsūs jauniausieji gimnazistai, klaidžioję jiems naujos ir dar nepažįstamos mokyklos koridoriuose, atrodo, dabar vis labiau jaučiasi mūsų bendruomenės dalimi. O kokie pačių pirmokų įspūdžiai ir pastebėjimai?

  1. Kodėl pasirinkai būtent „Ąžuolyno“ gimnaziją?
  2. Kaip jautiesi naujoje bendruomenėje? Kokie pirmieji įspūdžiai?
  3. Ar lankai čia kokį nors mokykloje siūlomą būrelį arba popamokines veiklas?
  4. Kas labiausiai patinka gimnazijoje?
  5. Gal jau turi pasiūlymų, ką būtų galima pakeisti „Ąžuolyne“?
  6. Jei dabar atsuktum laiką atgal ir vėl rinktumeisi mokyklą, ar eitum į kitą gimnaziją?
  7. Kaip sekasi ruoštis pirmokų vakarui?

 

 

1a,  Justas Šverebas

  1. Pasirinkau „Ąžuolyną“, nes dauguma bendraklasių ten eina ir gera mokyklos reputacija.
  2. Jaučiuosi puikiai, nes čia randu daug draugų iš 1-2 klasių.
  3. Taip, aš lankau muzikos būrelį.
  4. Dar nuomonės nesusidariau per 1 mėn. :)
  5. Kol kas man viskas yra puiku.
  6. Nekeisčiau savo pasirinkimo. Man patinka būti šioje gimnazijoje.
  7. Gerai, tik manau, kad tai šiek tiek neatskleis mūsų klasės.

 

1b, Gustė Uktverytė

  1. Nes tai arčiausia gimnazija, kuri yra šalia mano namų ir, manau, čia gerai paruošia egzaminams.
  2. Jaučiuosi gerai, nes daugumą vaikų pažįstu, o kai kurie mokytojai pasirodė draugiški. Pirmieji įspūdžiai buvo nekokie, nes atrodė labai sunku ir klaidu mokykloje, teko paklaidžioti.
  3. Taip, lankau tekstilės būrelį.
  4. Kol kas gimnazijoje viskas mane tenkina, patinka ta poilsio zona (ar kaip ji ten vadinasi) pirmame aukšte.
  5. Kol kas neturiu.
  6. Manau, eičiau į kitą gimnaziją, nes, mano manymu, man čia per sunku ir per didelis krūvis, kuris atima beveik visą mano laisvą laiką, nors nežinau, ar kitose gimnazijose būtų lengviau ;)
  7. Puikiai.

 

1c, Gustė Jauniūtė

  1. „Ąžuolyną“ pasirinkau, nes esu rimtai nusiteikusi mokytis ir žinau, kad čia visi ateina motyvuoti, dėl mokymosi nekyla jokių problemų. Taip pat daug kas sako, kad čia gera atmosfera ir kolektyvas, todėl visada gali jaustis gerai.
  2. Jaučiuosi gerai. Keista, kad koridoriuose ramu, bet priprasti lengva.
  3. Nelankau.
  4. Dar negaliu pasakyti.
  5. Neturiu.
  6. Ruoštis sekasi puikiai.

 

1d, Vakaris Montvilas

  1. Visus metus aštuntoje klasėje svarsčiau, į kurią gimnaziją stoti, ir kaip diena, taip vis kita nuotaika su skirtingais gimnazijų pasirinkimais. Apie kiekvieną gimnaziją girdėjau ir blogų atsiliepimų, ir gerų, bet apie „Ąžuolyną“ tegirdėjau gerus atsiliepimus. Tai kažkaip pagalvojau, kad nėra ko prarasti, šoviau pasirinkdamas „Ąžuolyną“ pirmu numeriu ir pataikiau (juokiasi).
  2. Man atrodo, kad man labai pasisekė su klase ir jaučiuosi savo klasėj tikrai labai gerai, jaukiai. Aišku, reikėjo apsiprasti, kad nieko beveik nepažįsti, bet praėjus kelioms dienoms jaučiausi maximum laimingas.
  3. Deja, bet nelankau, bet apie tai mąstau ir galvoju, kur, ką ir kaip daryti.
  4. Klasė, draugai, valgykloje skanūs Kijevo kotletai, na ir, žinoma, bandelinė.
  5. Hmmm, neleiskit mokytojai Dumčiuvienei tiek daug savarankiškų darbų kaupiamajam balui rašyti, jau greit pareis mano penketukai (juokiasi). O iš tikrųjų tai yra rūšiavimo dėžių trūkumas arba aš jų nepastebėjau.
  6. Nemanau, kad rinkčiausi kitą gimnaziją, čia žmonės tikrai yra draugiški, malonūs, linksmi, kaip ir buvau girdėjęs.
  7. Kaip ir čiki piki, video beveik nufilmuotas, tereikia sumontuoti ir įsijungti gerą nuotaiką.

 

1e, Augusta Evaltaitė, Benas Varanauskas, Elmira Arutiunian

  1. Elmira: „Ąžuolyną“ pasirinkau, nes girdėjau, kad čia gerai paruošia mokinius egzaminams. Be to, norėjau pasirinkti stipresnę mokyklą, nes gana gerai mokausi ir norėjau, kad mokykla atitiktų mano sugebėjimus.
  2. Benas: Įkvėpimas gaivaus oro, perėjus iš progimnazijos, kur kasdienybė būdavo panašesnė į vaikų darželį. Jausmas „Ąžuolyne“ fantastiškas, nes jautiesi pats užaugęs/pažengęs ir esi tarp panašių žmonių kaip tu.
  3. Elmira: Lankau dramos būrelį, anglų kalbos debatų modulį ir dar tikiuosi patekti į mokyklos parlamentą.
  4. Augusta: Man labiausiai patinka, kad mes galime įgyvendinti savo idėjas, tik reikia jų turėti, ir kad čia jau yra visi subrendę ir visi turi rimtų tikslų šioje gimnazijoje. Ir nėra, kad kažkas elgtųsi kaip kokie vaikai.
  5. Benas: Per trumpai čia esu, bet kils idėjų - visada jų man kyla.
  6. Elmira: Didelių priekaištų neturiu, bet tik tokią smulkmeną, kad galėtų būti patikslintas 1 aukšto tvarkaraštis. Ten labai daug neatitikimų ir kelis kartus net suklaidino, tai nuėjau ne į tą kabinetą  (juokiasi).
  7. Elmira: Manau, kad ne, kitos gimnazijos nesirinkčiau. Vis dėlto mokymosi patirtis nepriklauso nuo mokyklos, priklauso nuo mokinio. Kaip pats pasiklosi, taip ir išmiegosi.
  8. Augusta: Sekasi tikrai labai gerai, džiugu, kad mūsų klasė yra labai kūrybinga, todėl manau, kad viskas bus labai fainai ir linksmai.

 

   Taigi, matome, kad pirmokai atėjo čia nusiteikę rimtai mokytis, manau, jų ryžtas bei kūrybiškumas kurs puikią atmosferą mokykloje. Linkime jiems neišsenkančios motyvacijos siekti užsibrėžtų tikslų!

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2019-10-24 08:00:46

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

2019 m. lapkričio 28 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad viktorinos „Mokesčiai sugrįžta kiekvienam“ finale nugalėjo ir geriausiai šiemet mokesčius išmananti komanda tapo „Z karta“ iš Klaipėdos, „Ąžuolyno“ gimnazijos.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-28

16-metis Linas Kristupas Bernotas įsitikinęs - žmonės turi papasakoti labai įdomių istorijų, deja, ne visi jas pasakoja, nes neturi tam galimybių. Todėl jaunas ir perspektyvus vaikinas Klaipėdoje ėmė organizuoti seminarus ir už tai dienraščio „Vakarų ekspresas“ apdovanojimuose „Metų klaipėdietis“ buvo nominuotas „Jaunojo talento“ kategorijoje.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-13
Naujausi blogo įrašai
blog image

Pirmų klasių mokiniai spalio 25 dieną savanoriavo „Maisto Banke“. Akcija vyko „Vėtrungės IKI“ parduotuvėje. Per kelias valandas nutiko tiek daug. Sutikome nemažai žmonių, jų buvo visokių - malonių ir nemalonių. Žmonės bendravo ir šypsojosi mums. Ne tik senosios kartos žmonės įsitraukė į aukojimą - didelė dalis jaunimo taip pat buvo neabejinga skurdžiai gyvenančioms šeimoms. Tai mums suteikė naujos patirties. Kad ir kokie žmonės būtų, turime šypsotis ir būti laimingi. Nustebino tai, kad žmonių, kurie aukojo, buvo labai daug. Visą laiką buvome laimingi, nes tarp savanorių buvo šilta atmosfera, o su mumis buvusi koordinatorė buvo labai maloni ir šią savanorišką veiklą dar labiau padarė įsimintinesnę.

2019-12-03 Autorius: Vakaris Montvilas ir Ugnė Užiūnaitė (1D)

Tęsiame mėnesinę rubriką apie pažintį su naujaisiais mokytojais, kurie mūsų mokyklinį gyvenimą praskaidrina naujomis spalvomis, dar nematytais iššūkiais, išmintimi bei pulsuojančiu noru mokiniams padėti pasiekti savo užsibrėžtų tikslų tiek iš profesinės, tiek iš kasdienio gyvenimo perspektyvos.

Šio mėnesio pažintis – teisės pagrindų mokytoja Asta Žvaliauskienė.

Papasakokite, kokia Jūsų pedagoginio darbo pradžia?

Pirmiausia pradėjau mokyti suaugusiuosius darbo teisės pagrindų, bet visad norėjau dirbti su mokiniais, nesvarbu, kokio  jie yra amžiaus. Mokiniai visada turi pozityvo, priešingai, nei suaugusieji. Mano sesuo mokėsi „Ąžuolyno“ gimnazijoje, ir man kilo mintis pasiūlyti dėstyti Teisės pagrindų kursą direktorei, kuri idėją palaikė. Taigi, aš čia.

 

2019-12-03 Autorius: Lukrecija Giedraitytė, 4e
blog image

Tarptautinė tolerancijos diena minima nuo 1995 m. UNESCO sprendimu. 1996 m. šią šventę minėti paskatino ir Jungtinių tautų organizacija. Šią dieną skatinama atkreipti visuomenės dėmesį į skirtingų nuomonių, skirtingų tautybių žmonių, sergančiųjų ir turinčių problemų (alkoholio, narkomanijos) toleranciją. Tolerancija (lot. tolerantia – kantrybė). Įvairūs socialiniai tyrimai rodo, kad lietuviai labiausiai jaučiasi diskriminuojami dėl amžiaus, lyties ir fizinės bei psichinės negalios.

Šiais metais Tarptautinės Tolerancijos dienos simbolis – Tolerancijos Švyturys.

 

2019-11-18 Autorius: Soc.pedagogė V.Martyšienė
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas